Bally
Basic
Vafaen nu blev det svårt igen.
Hade i princip bestämt mig....
För en 50th anniversary, det är något med Camaron som inte är harmonisk, känns som att två olika team desginat fram och bakdelen
![]()
![]()
Då släpper ford bilder på nya mussen med performance pack 2, inget som kommer säljas i Europa tyvärr.
Skillnad mot performance pack 1 som alla bilar i Sverige kommer få
Sitter forgedfälgar på 19x10.5 fram och 19x11 skodda med 305/30mm pilot supersport 2 däck, hårdare fjädrar fram och bak, sänkt fram och bak, magneriden är omprogrammerad, styvare krängningshämmare, splitter fram och den lilla läppen bak.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tänker som så att jag på en PP1 gör som följande, andra fälgar/däck(som jag ändå måste köpa) , samma fjädrar som PP2, samma krängningshämmare, samma splitter och läpp bak som PP2 då bör den bli rätt stygg. Mussen känns mer harmonisk i linjerna jämfört med Camaron
Båda är fina bilar men jag håller inte med dig om att Camaron ser ut att vara ritad av två olika team.
Jag tycker den är mycket snyggare än mustangen och dessutom inte lika vanlig vilket jag tycker är ett plus, så för mig hade valet varit enkelt.
Har du provkört båda? Det måste väl ändå vara den avgörande faktorn när du nu köper en rolig bil.