Om du läser vad @laketwig skrev så var det ju även Dieselsexor som brunnit...Det drabbar endast dom som har snålat med att köpa 4-cyl.
BMW ska ha en 6:a och det är ju ganska så tydligt i dagsläget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du läser vad @laketwig skrev så var det ju även Dieselsexor som brunnit...Det drabbar endast dom som har snålat med att köpa 4-cyl.
BMW ska ha en 6:a och det är ju ganska så tydligt i dagsläget.
Om du läser vad @laketwig skrev så var det ju även Dieselsexor som brunnit...
@Carlf skaffat nytt konto eller är ni bröder?Diesel?!? Kör folk verkligen med diesel?
Jag förutsatte att man kör bensin, annars får man ju bara skylla sig själv.
@Carlf skaffat nytt konto eller är ni bröder?
Frisörer kör med bensin.....just sayin.....Diesel?!? Kör folk verkligen med diesel?
Jag förutsatte att man kör bensin, annars får man ju bara skylla sig själv.
Frisörer kör med bensin.....just sayin.....
Ville bara testa........och du och CarlF är som ler och långhalm.......Banjoproffs kör med diesel.
Frisörer är inte inavlade och har således någorlunda insikt.
dra inte in mig i era drivmedelsdiskussioner.Ville bara testa........och du och CarlF är som ler och långhalm.......
Om du ska ha en finansiell leasing där du står för restvärdet är det ganska enkelt att räkna. Säg att den kostar 650k. Med 0kr särskild leasingavgift, 50% restvärde så kostar den 8200kr ex moms.Någon som vet vad en porsche 718 kostar att företagsleasa?![]()
Skumt att den är slutsåld...hoppas de återgår till boxersexanOm du ska ha en finansiell leasing där du står för restvärdet är det ganska enkelt att räkna. Säg att den kostar 650k. Med 0kr särskild leasingavgift, 50% restvärde så kostar den 8200kr ex moms.
Dock verkar 718 slutsåld enligt Porsches hemsida![]()
Nej, det är nästan alltid ett glapp. Först kommer en S6 dessutomMan kan inte längre "bygga" en RS6a på Audi.se
Borde betyda att dom lanserar och startar produktionen redan under hösten 2018 / Våren 2019?
Har samma strul men invändigt, jobbigt!Hur får man bäst bort detta? Ja det är en Passat.
![]()
Det var självklart invändigt. Utvändigt använder jag spolarvätska och vindrutetorkare.Har samma strul men invändigt, jobbigt!
Frisörer kör med bensin.....just sayin.....
Ja dom där är jääääävligt fräcka!
Nära men ändå inte riktigt där grabbar.. Det här däremot
![]()
Grymma!Nära men ändå inte riktigt där grabbar.. Det här däremot
![]()
Mycket braNära men ändå inte riktigt där grabbar.. Det här däremot
![]()
Fyfan.. Lider med dig!Fick min hyfsat nya kompis stulen ur låst garage natten mot måndag. Helt bizzar känsla och komma ner och se att ens plats är tom.
![]()
<3
Been there done that! tråkigt som fanFick min hyfsat nya kompis stulen ur låst garage natten mot måndag. Helt bizzar känsla och komma ner och se att ens plats är tom.
![]()
<3
Det känns väldigt tomt. Det är en grymt härlig vagn!Fyfan.. Lider med dig!