Håller medNågon som spanat in nya V60 närmare? Tycker den är jäkligt snygg. Gubbvarning på mig. Jag vet.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller medNågon som spanat in nya V60 närmare? Tycker den är jäkligt snygg. Gubbvarning på mig. Jag vet.![]()
Nä, nu stänger vi denna diskussion ang. fälgar på BMW.s.
Alpina 16" passar bäst på bästa BMW.n nånsin hittills tillverkad, E30...
![]()
Den är grym!Någon som spanat in nya V60 närmare? Tycker den är jäkligt snygg. Gubbvarning på mig. Jag vet.![]()
Annan motor,andra stolar samt andra bromsar är väl huvudsakliga uppdateringarna!Någon som vet om nya BMW M2 competition bara är en facelift eller helt ny modell?
Följdfråga - när (om ni skulle gissa) kommer isf en helt ny generation M2?
Någon som vet om nya BMW M2 competition bara är en facelift eller helt ny modell?
Inte ny modell, men skiljer en del och framförallt, för en M-köpare, har den nu en äkta M-motor, S55 med bi-turbo! Inget ont sagt om föregångaren N55 med enkelturbo, twinscroll, dock...Någon som vet om nya BMW M2 competition bara är en facelift eller helt ny modell?
Inte ny modell, men skiljer en del och framförallt, för en M-köpare, har den nu en äkta M-motor, S55 med bi-turbo! Inget ont sagt om föregångaren N55 med enkelturbo, twinscroll, dock...
M2 Competition kommer enl. nuv. info. läste jag någonstans tillv. till ca. 2020, sedan är det slutt..., men det är ett vinnande koncept så visst blir det troligtvis en fortsättning på nåt sätt...![]()
Den är jättesnygg! Även V60 CC, som om jag förstår saken rätt kommer som som hybrid.Någon som spanat in nya V60 närmare? Tycker den är jäkligt snygg. Gubbvarning på mig. Jag vet.![]()
Den är jättesnygg! Även V60 CC, som om jag förstår saken rätt kommer som som hybrid.
Men än finns inte kombinationen av hybrid/cc som jag förstår det? Men den är på väg, tror jag. Än kan man väl bara speca D4 AWD om jag förstår det rätt?Har suttit hela helgen och konfigurerat den på Volvos hemsida.![]()
Men än finns inte kombinationen av hybrid/cc som jag förstår det? Men den är på väg, tror jag. Än kan man väl bara speca D4 AWD om jag förstår det rätt?
Märkligt med tanke på hur stor fokus det är på allt annat än diesel just nu, och tekniken måste ju finnas med tanke på att både XC60 och vanliga V60 finns som hybrid... och bensin, för den delen.
Men V60 är verkligen snygg, jag gillar ju V90 men den är enormt stor, V60 känns fullt tillräcklig.
Nä, nu stänger vi denna diskussion ang. fälgar på BMW.s.
Alpina 16" passar bäst på bästa BMW.n nånsin hittills tillverkad, E30...
![]()
Har bara specat T5. Hybrid har jag ingen koll på och diesel kommer jag aldrig att köpa.
V90 känns ganska ohet redan nu.
Dj*vlar vad dyrt det blir dock.
Var in för skojs skull och plockade ihop en vettig spec.
Nymodigheter att använda ”krispig” i beskrivning av bils egenskaper är vidrigt.https://www.mestmotor.se/automotors...-har-ar-alla-fakta-infor-premiaren-pa-tisdag/
Fler än jag som tagit ledigt från jobbet inför 15:00 idag?![]()
Hänger rätt mycket på vad som händer med 992an. Det har pratats lite om 4-cyl och skulle den få det kan man räkna med att priserna sticker på 991.2Dags för nytt, vad tror ni om priser på Porsche 991.2 nu när 992 är på ingång?
Någon med kunskap om hur det sett ut historiskt med nya modeller?
Åh herregud..det får man inte hoppas..Hänger rätt mycket på vad som händer med 992an. Det har pratats lite om 4-cyl och skulle den få det kan man räkna med att priserna sticker på 991.2
Jag har hört klipp som tyder på både ochÅh herregud..det får man inte hoppas..
Jag har hört klipp som tyder på både och
Hade en blivit förvånad om det blev typ en bas Carrera 912 med en 4-cyl och CS med 6-cyl tex
Men herregud vilka näsborrar den har!https://www.mestmotor.se/automotors...-har-ar-alla-fakta-infor-premiaren-pa-tisdag/
Fler än jag som tagit ledigt från jobbet inför 15:00 idag?![]()
Men herregud vilka näsborrar den har!
Men det känns ju som att den till 110% blir klassledare. Allt annat skulle förvåna! Frågan är om de fått till några vettiga hybridalternativ?
Jag var där på lördagen men såg ingen avåkning, vart det dyrt?
Jag var där på lördagen men såg ingen avåkning, vart det dyrt?![]()