Vackert! Ser väldigt fin ut.Eftersom mina senaste inlägg handlat om miljöbilar, förmånsvärden och beskattning kompenserar jag nu med kvällens åkdon, snart ger vi oss ut, 6.0 liters volym och tolv cylindrar;
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert! Ser väldigt fin ut.Eftersom mina senaste inlägg handlat om miljöbilar, förmånsvärden och beskattning kompenserar jag nu med kvällens åkdon, snart ger vi oss ut, 6.0 liters volym och tolv cylindrar;
Nu kommer du inte bli mindre sugen på den konverteringen. Förvandlar hela bilen:
Underbart! Är så förtjust i dessa gamla Mercor, hoppas kunna hitta någon fin 124/126a i framtiden. Den ser riktigt fin ut!Jag köpte denna W124 idag. E 200 1995 på 13,900 mil. 2 ägare och svensksåld.
Hatten av!
Grymt! Tyska 90-talet rockar! Hoppas att någon gång kunna härbärgera en sådan eller en S-klass. Behöver dock större garage. Får man fråga vad du fick ge?Jag köpte denna W124 idag. E 200 1995 på 13,900 mil. 2 ägare och svensksåld.
Garage har jag inte själv så jag måste lösa den lilla detaljen innan vintern... Köpte bilen av en släkting så jag fick den till bra prisGrymt! Tyska 90-talet rockar! Hoppas att någon gång kunna härbärgera en sådan eller en S-klass. Behöver dock större garage. Får man fråga vad du fick ge?
Får tillsvidare nöja med med en K75 - tar lite mindre plats.
Vad liten mustangen ser ut i jämförelse. Eller så är teslan skepp!Jag vill verkligen inte lägga upp bilder på andras bilar där regplåten syns. Men jag kan ej hålla mig, den är rätt grym
Mustangen är en danmarksfärja och Teslan är ett containerskeppVad liten mustangen ser ut i jämförelse. Eller så är teslan skepp!
Hör ni Teslan (Model 3 perf.)
Hade inte förmånsvärdet varit så högt så hade den varit mycket intressant.
Nu kommer du inte bli mindre sugen på den konverteringen. Förvandlar hela bilen:
Tack! Vill minnas att den heter "Flamenco", och det är en riktigt snygg färg, helt klart.Mycket fräsch! -94? Färgen var fin, rubinröd?
Åh vad jag gillar dessa "riktiga" MB:s, ett par snygga fälgar på den där så är ju perfektionen nära total. Förslagsvis original åttahåls eller liknande. Har den klarat sig från rosten?Jag köpte denna W124 idag. E 200 1995 på 13,900 mil. 2 ägare och svensksåld.
Helt enig - den är riktigt fin! Jag tycker dock att original hjulsidor är helrätt på denMums! Det som talar emot ett konverteringsprojekt är nog främst att den platsen är i garaget redan är full, jag har en Porsche 911 från 80-talet också så jag har en manuell bil som är lite rolig att köra, men samtidigt finns det ju mer eller mindre färdiga kit till XJS som inte kostar hiskeligt med pengar;
https://simplyperformance.com/v12-5-speed-conversion/
Tack! Vill minnas att den heter "Flamenco", och det är en riktigt snygg färg, helt klart.
Åh vad jag gillar dessa "riktiga" MB:s, ett par snygga fälgar på den där så är ju perfektionen nära total. Förslagsvis original åttahåls eller liknande. Har den klarat sig från rosten?
Lite rost runt antennen och ena blinkersglaset som lagats lite sisådär bra för en 10 år sedan plus jag ser att på ett ställe till verkar det komma lite. Framskärmen har någon backat på med dragkrok. I övrigt jättefin!Mums! Det som talar emot ett konverteringsprojekt är nog främst att den platsen är i garaget redan är full, jag har en Porsche 911 från 80-talet också så jag har en manuell bil som är lite rolig att köra, men samtidigt finns det ju mer eller mindre färdiga kit till XJS som inte kostar hiskeligt med pengar;
https://simplyperformance.com/v12-5-speed-conversion/
Tack! Vill minnas att den heter "Flamenco", och det är en riktigt snygg färg, helt klart.
Åh vad jag gillar dessa "riktiga" MB:s, ett par snygga fälgar på den där så är ju perfektionen nära total. Förslagsvis original åttahåls eller liknande. Har den klarat sig från rosten?
Nice
Är i spanien och har lånat denna Macan S.
Väldigt trevlig, mycket rymligare än jag hade förväntat mig.
Nice
Har hört att den fått kritig för att vara bullrig.
Kanske dock inte märks på Spaniens vägar?
Mm låter som det jag läst.Lånade min kompis härom helgen och tyckte den var både bullrig, rejält stötig (kanske är tanken) och generellt klen. Dock väldigt fin bil med skön kvalitet på det interiöra.
Min lilla tjockis, bmw m2 OG
Tack för tipset ,trodde ej man kunde se regskyltenMaskera registreringsskylten är du snäll ...