Det kanske bara är jag som är fördomsfull men det känns mer som regel än undantag när det kommer till MB.Inte en enda svensk ringde på minblocket annons, däremot mängder med finnar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kanske bara är jag som är fördomsfull men det känns mer som regel än undantag när det kommer till MB.Inte en enda svensk ringde på minblocket annons, däremot mängder med finnar.
Trevligt!I dessa Coronatider är det trevligt att få tänka på något annat också. Provstartade pärlan nyss, och som så många gånger förr så startade den på första försöket efter den långa vintervilan. Inte dags att börja använda den riktigt än men några varv i kvarteret blir det nog ändå.![]()
Trevligt!
Vad är det, Ghibli?
Jag körde en sväng jag också, första turen är alltid ett riktigt glädjepiller såhär i början på året[/ATTACH]
Bra bilder, kan man få länk eller namn på drönaren?Tog en tur ut i skogen igår! Några fler med fina drönarbilder på era bilar?
![]()
![]()
![]()
Bra bilder, kan man få länk eller namn på drönaren?
Måste vart lite kyligt. Hoppas dunvästen var påTog en tur ut i skogen igår! Några fler med fina drönarbilder på era bilar?
![]()
![]()
![]()
Helvete vilken härlig bilNästan rätt, det här var the top dog i modellserien. Min vid besiktningen i höstas.
![]()
Artikel i senaste Granturismo
![]()
Nästan rätt, det här var the top dog i modellserien. Min vid besiktningen i höstas.
![]()
![]()
Grymt snygg!!! Saknar min Ghibli Cup!!Nästan rätt, det här var the top dog i modellserien. Min vid besiktningen i höstas.
![]()
![]()
Otroligt cool bil! Jag har alltid velat ha en, men det har inte blivit av (än...!).Nästan rätt, det här var the top dog i modellserien. Min vid besiktningen i höstas.
![]()
![]()
Helvete vilken härlig bil![]()
Tack för tipset, den fanns ju i Readly!
För övrigt så mycket snyggare i svart (eller jättemörkblå?) än rött, bra val!
Tack så mycket! Minns din Cup, den var läcker men lämnade väl landet som så många andra kul bilar? Shamal är definitivt inte en Ghibli med V8. Snarare är Ghibli i så fall en Shamal med V6. Fast ändå inte eftersom Shamal har helt andra - bredare - skärmar och kjolar mm. Ghiblin presenterades några år senare, under Fiats ledning. Shamalen var De Tomasos svanesång, det sista han lanserade under sitt Maseratiägande. Totalt upphottad av Marcello Gandini är det i stort sett endast dörrarna som passar från andra Biturbomodeller (och Ghibli). Han smackade också dit det snedskurna bakre hjulhuset som var lite av hans signum. Sågs först på Lamborghini Countach förresten.Grymt snygg!!! Saknar min Ghibli Cup!!
Är inte Shamal en Ghibli men med V8?
Otroligt cool bil! Jag har alltid velat ha en, men det har inte blivit av (än...!).
Jag köpte faktiskt GT för att läsa just den artikeln för någon vecka sedan
Snygga fälgar, är de original?
Ja den är ju helt grym Shamalen. Och h-e vilka underbara fälgar.Tackar! Håller med helt
Tack, den är jättemörkblå
Tack så mycket! Minns din Cup, den var läcker men lämnade väl landet som så många andra kul bilar? Shamal är definitivt inte en Ghibli med V8. Snarare är Ghibli i så fall en Shamal med V6. Fast ändå inte eftersom Shamal har helt andra - bredare - skärmar och kjolar mm. Ghiblin presenterades några år senare, under Fiats ledning. Shamalen var De Tomasos svanesång, det sista han lanserade under sitt Maseratiägande. Totalt upphottad av Marcello Gandini är det i stort sett endast dörrarna som passar från andra Biturbomodeller (och Ghibli). Han smackade också dit det snedskurna bakre hjulhuset som var lite av hans signum. Sågs först på Lamborghini Countach förresten.
Tackar! Fälgarna är den vanligaste tillbehörstypen från O.Z men inte originalet, de är 16”, också O.Z. Jag har de med, här på en äldre bild från en svunnen (?) tid med vit vinter
![]()
Jag har nästan (eller exakt?) samma fälgar på min Jaguar när jag tänker efter, de såldes som ”Arden” men är egentligen OZ.Tackar! Håller med helt
Tack så mycket! Minns din Cup, den var läcker men lämnade väl landet som så många andra kul bilar? Shamal är definitivt inte en Ghibli med V8. Snarare är Ghibli i så fall en Shamal med V6. Fast ändå inte eftersom Shamal har helt andra - bredare - skärmar och kjolar mm. Ghiblin presenterades några år senare, under Fiats ledning. Shamalen var De Tomasos svanesång, det sista han lanserade under sitt Maseratiägande. Totalt upphottad av Marcello Gandini är det i stort sett endast dörrarna som passar från andra Biturbomodeller (och Ghibli). Han smackade också dit det snedskurna bakre hjulhuset som var lite av hans signum. Sågs först på Lamborghini Countach förresten.
Tackar! Fälgarna är den vanligaste tillbehörstypen från O.Z men inte originalet, de är 16”, också O.Z. Jag har de med, här på en äldre bild från en svunnen (?) tid med vit vinter
![]()
Tackar! Håller med helt
![]()
Vilket är det bästa, smidigaste och mest valuta för pengarna - försäkringsbolaget att försäkra en bil i?
Jag har länsförsäkringar hemförsäkring
Detsamma för mig.Jag har länsförsäkringar på alla mina bilar förutom 1, som är entusiastförsäkrad hos Bilsport & MC.
I princip alltid billigast hos LF för mig.
Vilket är det bästa, smidigaste och mest valuta för pengarna - försäkringsbolaget att försäkra en bil i?
Kolla ica försäkringar hade bra för min S klass
Jag har länsförsäkringar hemförsäkring
Detsamma för mig.
Billigast är inte alltid bäst.Jag har länsförsäkringar på alla mina bilar förutom 1, som är entusiastförsäkrad hos Bilsport & MC.
I princip alltid billigast hos LF för mig.
Billigast är inte alltid bäst.
Har du provat nyttja din försäkring hos LF?
Jag förstårTack och lov aldrig nyttjat någon. Så då är det struntsamma vilken jag har eftersom jag ändå inte har feedback på någon.
Har du testat alla på marknaden?
En sak är säker; Trygghansa är otrevliga redan när man försöker teckna hos dom. Hur är dom när man ska använda då?