Fast det kan ju vara dina bästa 50 mil varje år??![]()
Eftersom resterande mil tillryggaläggs i en stor, konfortabel och skittråkig dieselsuv så är det tveklöst så....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast det kan ju vara dina bästa 50 mil varje år??![]()
Den där är ju stencool ffa takräcket !!
Vad säger experterna om rattkrycka. Skrämmer det bort några tjuvar?
Drömmer mig tillbaka till "007 - Älskade Spion" och Lotusens inbrottsskydd!Personligen tror jag det inte gör någon skillnad. Visst, står det två identiska bilar (bilar med samma ratt) bredvid varandra tar de ju den utan. Sen kanske försäkringsbolaget säger något som gör att man väljer det. Jag tänker även på att det borde ju i sin tur kunna skapas en del märken i ratten av just rattlåset...
Behöver lite hjälp då jag har nada kunskap om däck och fälg. Ska nämligen köpa nya hjul till bilen.
Hjulen jag är intresserad av har ET45 och min bil ska ha ET47. Kommer det att passa?
Tack!Om det är samma bredd på fälgarna så kommer de sticka ut 2mm merså det skall inte vara några problem.
På originalhjul så brukar det finnas gott om utrymme för att få lite mer stans.
Det försvårar ganska rejält att stjäla ratt och/eller airbag så åker man BMW och parkerar på gatan så är det en bra grejPersonligen tror jag det inte gör någon skillnad. Visst, står det två identiska bilar (bilar med samma ratt) bredvid varandra tar de ju den utan. Sen kanske försäkringsbolaget säger något som gör att man väljer det. Jag tänker även på att det borde ju i sin tur kunna skapas en del märken i ratten av just rattlåset...
Trevlig bil, men hur tänkte man med färgvalet?inte alls avis, inte alls......
Första 2020 GT500 i Sverige?
![]()
Trevlig bil, men hur tänkte man med färgvalet?
En klassisk ford färg.
Citrine yellow, fanns på 90tals mondeo.
![]()
Tror jag precis såg dig vid Solna - kul med matchande hoodie!Sorry för spam. Tycker den här blev ball
![]()
Snart dags att plocka fram åkatillstrandenbilen igen
![]()
HAHA det var inte jag men det var han jag på bland annat var på träff medTror jag precis såg dig vid Solna - kul med matchande hoodie!
Trevlig bil, men hur tänkte man med färgvalet?
Aaah! Med taket nere! Hann inte se så mycket men visst är era bilar rätt lika utrustningsmässigt? Minns inte om du lagt upp någon bild på hans bil tidigareHAHA det var inte jag men det var han jag på bland annat var på träff med![]()
Aaah! Med taket nere! Hann inte se så mycket men visst är era bilar rätt lika utrustningsmässigt? Minns inte om du lagt upp någon bild på hans bil tidigare![]()
Cool men hade till utseendet valt en bullit istinte alls avis, inte alls......
Första 2020 GT500 i Sverige?
![]()
Nu förstår jag ännu mer att jag trodde att det var du!
Nu förstår jag ännu mer att jag trodde att det var du!![]()
Den ser ju dock mycket bättre ut på dessa mediabilder än ”irl” på din bildGrabber lime heter den. Rätt ball men inget jag hade valt.
Har varit svårt att få tag på GT500 generellt antar att han tog den han fick tag på helt enkelt
![]()
![]()
![]()
Rätt trist transportplast o dassig lack. Efter lite tvätt o sånt ser den nog bättre ut, dock aldrig så bra som på bilderna om man får gissaDen ser ju dock mycket bättre ut på dessa mediabilder än ”irl” på din bild![]()
En klassisk ford färg.
Citrine yellow, fanns på 90tals mondeo.
![]()
Tycker oftast det är rätt risiga bilar som har rattkrycka. Inte ofta man ser en Ferrari med krycka.Vad säger experterna om rattkrycka. Skrämmer det bort några tjuvar?
Den ser ju dock mycket bättre ut på dessa mediabilder än ”irl” på din bild![]()
Verkar vara en färg som ändrar sig lite beroende på ljus med. Generellt brukar Ford ha rätt balla färger på Mustangen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Twister orange i kombo med MX-5an hade varit något
Hade jag köp en till GT så hade jag köpt den här färgen(har lekt med tanken om jag skall vara ärlig). Splittern som sitter på bilen på bilden har jag liggandes på loftet (fick aldrig den monterad på min....)
![]()