Vart är/var detta?Just hemkommen från nöjeskörning i supervädret
sugen på att besöka några träffar innan säsongen är över.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart är/var detta?Just hemkommen från nöjeskörning i supervädret
Du behöver koda in option 6ns enhanced smartphone capability i bilens optionlista så kommer det att funka.
Vart är/var detta?
sugen på att besöka några träffar innan säsongen är över.
Ah härligt!!Sorry, var otydligt av mig. Det handlade om ett märkesspecifikt höstrally med Svenska Maseratiklubben. Samlingsplatsen var parkeringen vid COOP Värmdö Marknad utanför Stockholm. Sedan kördes det runt på Ingarö med flera stopp längs vägen.
Den lät fin iallafall, grabben var först att upptäcka dig och gillar din bil väldigt mycket. ( Satt på Surfshack och spanade på bilar i väntan på burgarna )
Ah härligt!!
någon annan som har tips på träffar som fortfarande är igång?
Du kan väll åka på dina Tesla träffar?Ah härligt!!
någon annan som har tips på träffar som fortfarande är igång?
Nog för att märkes-knuta träffar är kul, så är faktiskt variationen roligare..Du kan väll åka på dina Tesla träffar?
Jag vill bara uppmärksamma alla Porschevänner att vi nu är på sida 944 av denna tråd. Då jag själv inte haft någon sådan får ni en bild jag snott på nätet. Och en Volvo.
Körde 944 s3 cab ett tag, aka 968 ;-) ganska kul bil som inte fått något fokus alls i skuggan av sitt ikoniska syskon....
För ordnings skull, inte min på bilden men identisk.
Jag vill bara uppmärksamma alla Porschevänner att vi nu är på sida 944 av denna tråd. Då jag själv inte haft någon sådan får ni en bild jag snott på nätet. Och en Volvo.
Tanken har slagit mig att köpa quickjack också.. Utvärdera gärna om du köper.. Vart köper du isf?Orkar inte mer, min rygg knäcks. Behövs till diverse och inte bara när jag polerar
Ja jag ångrar att jag inte fixade grunden för att ha saxlyft när vi byggde garaget. Men med ont om plats för manöverpanel etc så blev det inte så.
Är det någon som testat/använt/använder quickjack. Nästan så att jag åker och köper en idag
Tanken har slagit mig att köpa quickjack också.. Utvärdera gärna om du köper.. Vart köper du isf?
Är det inför-skiljsmässa-lackering eller?Hämtad från lack förra veckan, så nu finns inget som ens heter nyansskillnader.
Hämtad från lack förra veckan, så nu finns inget som ens heter nyansskillnader.
JaÄr det inför-skiljsmässa-lackering eller?
Det är android enhet, påminner en del om en iPad i sitt utförande. Just i detta fall var släktskapet med insignia något bra då denna är anpassa för den bilen, vilken råkar ha exakt samma mått på touchskärmen som Saab hade original på sin. Så montaget ser helt OEM ut.Google maps, intressant!
Antar att det inte är original?
Är det någon Apple Carplay-liknande lösning?
Man kan ha två bilar av en modell
Det tryter tyvärr både på plats och bil-kontot
En helt orelaterad fråga, någon mer vars inläggsräknare stått still senaste typ månaden?
Herregud ibland viker man ut sig själv som noob.Du får ingen postcount för inlägg på Lifestyle. För att gå lite OnT, dina SAAB är så jäkla bra
I feel pretty, oh so pretty...
Nya M3 och M4.
Drar mig tillminnes att jag nog klagat på nunorna tidigare här i tråden. Men det tål fan att upprepas.
Nya M3 och M4.
Drar mig tillminnes att jag nog klagat på nunorna tidigare här i tråden. Men det tål fan att upprepas.
Det håller jag helt med om.Ruggit cool grön färg i alla fall, BMW har bra färgdesigners. Fast den gula är nog ett överskottslager från Audis A4-produktion på 90-talet.
Dom skulle lagt på M8´ans grill istället.I feel pretty, oh so pretty...
Nya M3 och M4.
Nya M3 och M4.