Fredde76
Basic
Absolut grym, fast bara vid rejält bra pris, annars är nya A4:an den jag skulle välja.Inte så dum
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut grym, fast bara vid rejält bra pris, annars är nya A4:an den jag skulle välja.Inte så dum
![]()
Blev en bra dealAbsolut grym, fast bara vid rejält bra pris, annars är nya A4:an den jag skulle välja.
Fyfan vad cool! Riktigt maffig motorhuv givetvis en grym Rolle på det. Tänker på clint och livvakterNu börjar hon bli fräschare efter några veckor i garaget.
![]()
![]()
![]()
![]()
Fyfan vad cool! Riktigt maffig motorhuv givetvis en grym Rolle på det. Tänker på clint och livvakter
Nu är det ju farsgubbens, men jag har ju rattat den och tänker göra det igen så den får allt åka upp här
Ford Galaxie 1963, kör historical racing med denna maskinen!
Nu är det ju farsgubbens, men jag har ju rattat den och tänker göra det igen så den får allt åka upp här
Ford Galaxie 1963, kör historical racing med denna maskinen!
![]()
Det låter som en mycket, mycket spännande upplevelse!
Historisk racing måste vara bland det roligaste som finns, som åskådare.

Eftersom det kom snö igår så blir man påmind om fördelen med 4W-drive(och fjärstyrd bränslevärmare är ej att förglömma)
VW Passat 3.6 V6 4Motion, -12:a med 300 vilda
Lite törstig vid stadskörning, förvånadsvärt snål på landsväg, jag kör blandat på 1,0.
En riktigt skön bil att köra/åka i, stor och rymlig för familj eller utrymmeskrävande hobbies, att den sen averkar 0-100 under 6 sek är ju inget man har nytta av...men satan så kul det är
Tyvärr finns det inte utrymne för denna pärla längre, tjänstebil och privatbil rimmar inte
![]()
![]()
Den är onekligen ganska anonym, vilket gör många förvånade när de gasar på allt de har och ändå bara ser baken på en Passat300 kusar i den där hade man aldrig trott!
Skjuter nog rätt duktigt, dock en tung bil.
Älskar förövrigt dom där stolarna. Platt rygg som är helt fantastisk!
Hatar typ Mercedes jävla knölar i stolarna som man får så löjligt ont av.

Grattis!
Sitter själv och kollar på nyare bil åt mor. Hon åker en Audi 100 från -90 som rullat helt felfritt i fem år (var tänkt som en mellanbil under en vinter) men idag gick kylarens hals av och all glykol dumpades ut. Ny kylare är beställd men tillförlitligheten fick sig en törn och i år har tyvärr kosmetisk rost börjat komma..![]()
Knappast OT, men ändå ett litet sidospår...
Är det generation C3? ...färg och motor?
Mina päron hade en sådan är jag var liten. Åkte på många Europaturnéer i det baksätet!
Med tiden så blev den dock andrabil, tredjebil och slutligen fick den lämna familjen.
Fick frågan om jag ville ha den, men just då var jag inte så sentimental och hade dåligt med plats att ställa den...
Nu är jag desto mer nostalgisk, och har gott om plats!
...så om hon vill sälja (och allting stämmer) så kanske hon inte behöver leta särskilt länge efter köpare!
Huvet på spiken!
Det är en vit Audi 100 Avant 2.0E från 1990. Lilla mamma säger att det är bästa bilen hon haft och det stämmer nog. Bettan som hon heter får dock endast åka till Nyköping eller Vaxholm som längst då vi inte vill bli ståendes efter vägen och ha långt till hjälp. Hon är grym som laståsna och komforten är nog banne mig bättre än många nya bilar.
Sorry för denna sega "recension", varit korta turer på datorn under julhelgen, men här kommer lite intryck så jag slipper gå runt med dåligt samveteÄr inte helgen över än?![]()
Vi har inte Alltracken utan den vanliga GTSen och är sjukt nöjda. Äntligen kom lite snö så man fick prova på fyrhjulsdriften. Nästan tråkigt stabil men sjukt följsam.Funderar dock på nya alltrack. Någon som provat/ägt båda och kan uttala sig?
Snyggt! Nöjd?Efter 60 mil i nya Allroaden till brorsan för ett ordentligt nyårstaffel möts man av denna skylt!
Helt i sin ordning ,inga konstigheter
![]()
![]()
Mycket nöjd.Snyggt! Nöjd?
Testar mitt minneAlltid kul att höra någon är nöjd med sin nya bil. @Jonte73
Själv har jag stått i tvättstugan och kämpat med våt-slippapper och sen snabb vända med polarens Rupes maskin med Meguiars PlastX kombinerat med en microfiber cutting hätta på ena strålkastarglaset.
![]()
Nu är det bara det andra kvar..![]()
Kanske skulle dra på den här: http://www.blocket.se/alvsborg/Takbox_Packline_Porsche_Tillfalle_63200883.htm?ca=11&w=3 visserligen säljs den av en urmakare med mediokert rykte här på KS men vore balltMin Porsche Cayman S, tyvär med vinterhjulen på den här på bilden. Men bättre vinterbil får man leta efter! Finns även en Q5 i garaget vid behov.
![]()
![]()
Riktigt trevlig bil, alltid gillat Cayman.Min Porsche Cayman S, tyvär med vinterhjulen på den här på bilden. Men bättre vinterbil får man leta efter! Finns även en Q5 i garaget vid behov.
![]()
![]()