RobVintage
Silver
Det bör man ha jaEn med djupa fickor och villig att betala, de som ”köper” fabriksnya Porsche, Range Rover och så vidare är ju de riktiga fegisarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det bör man ha jaEn med djupa fickor och villig att betala, de som ”köper” fabriksnya Porsche, Range Rover och så vidare är ju de riktiga fegisarna
Löjligt cool !!!Kommer här!
Ja, de är fina. Jag trivdes väldigt bra med min. Jag föredrar de före faceliften 2014, tycker de blev lite mer slätstrukna sen.Gillar S212 starkt, en sådan 500 4m hade varit värd att spara om man kunde hitta en i fint skick med rimligt miltal.
Inte nog med att jag har en skitig bil denna veckohandlingstisdag. Fick dessutom varning om kraftigt urladdat batteri, så det blir hem och slänga på batteriladdaren ...
...eller vara lite fingerfärdig själv.Det bör man ha ja