• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday

Fan också. Mina RMW Blaxland I Chestnut stl 10 är nog för stora trots allt.
Har gått ute i dem 1 gång och kan inte returnera.
Någon som inte hann hugga på utförsäljningen i Susegården och är sugen?
Släpper dem för 2400:- inkl frakt.
Som nya och behandlade med Saphirs produkter.

Segt! Beställde 9or själv. Har testat såväl 8.5 som 9 förut, och 8.5 var alldeles för litet.

Någon som handlat från CDON och fått besked om det har skickats? Mer specifikt Ps4-spel. Min order stort fortfarande som "Behandlas"...

Edit: Tydligen tyckte jag det var enklare att skriva här än att skicka ett meddelande till kundtjänst tydligen :D:banghead:

Ok det var ett dussin som ville ha dessa. Borta - tack KS och @RobertD
Nu ska jag gå och slå mig själv i huvudet och köpa ett par dubbelt så dyra, 0,5 cm kortare skor...

Tack för en snabb och smidig affär. Schysst att du köpte rätt storlek åt mig, när jag själv inte hann! Det är ”KS-andan” i ett nötskal! ;)
Hade jag haft lite bättre koll på mina egna fötter hade det aldrig hänt :)
Om någon ser nån annan rabatt på RMW får ni gärna hojta till!

Om någon knep ett par Blaxland i storlek 9 eller 9.5 från Susegården och inte är nöjd med storleken så kan ni ju skicka ett PM så löser vi det!! :cigar::cigar:

Hahah hörde att dom mer eller mindra backar på dessa :D

Webshopen är ganska kass om man ska vara ärlig - ologiska länkningar, spretigt sortiment, taskiga gränssnitt så synd för dem själva att de drog en kampanj de uppenbarligen inte hade planerat resursmäsigt för där folk tömmer dem på dojorna på lockpris och sedan lämna så taskig customer service. Jag kommer ju inte handla där igen oavsett hur trevliga de är irl...

Webshopen är ganska kass om man ska vara ärlig - ologiska länkningar, spretigt sortiment, taskiga gränssnitt så synd för dem själva att de drog en kampanj de uppenbarligen inte hade planerat resursmäsigt för där folk tömmer dem på dojorna på lockpris och sedan lämna så taskig customer service. Jag kommer ju inte handla där igen oavsett hur trevliga de är irl...

Vad exakt är det som har varit så dåligt? Alla verkar få sina skor i dagarna, de har varit snabba att svara på både mail och tele, och dessutom gjort ändringar i redan lagda ordrar. Det hade väl varit en sak om hälften inte fått sina skor, men nu är det väl inte mycket att klaga på?

Vad exakt är det som har varit så dåligt? Alla verkar få sina skor i dagarna, de har varit snabba att svara på både mail och tele, och dessutom gjort ändringar i redan lagda ordrar. Det hade väl varit en sak om hälften inte fått sina skor, men nu är det väl inte mycket att klaga på?
Är det många som fått sina skor då? Jag har inte hört ett knyst sen jag lade min order.

Nu går jag på vad @Lindrian fick för svar från Susegården där man inte nämnde annat än att deras egna beställning var försenad. Både jag och @Kiddy har ju i alla fall fått bekräftelse idag att de är på väg.
Svårt att hävda att de skött det jättesnyggt, trots överseende med företagets storlek. Jag sitter inte i sjön så avvaktar till slutet av veckan innan mitt tålamod tryter och jag måste kontakta fakturabolaget för att flytta fakturadatum.

Svårt att hävda att de skött det jättesnyggt, trots överseende med företagets storlek. Jag sitter inte i sjön så avvaktar till slutet av veckan innan mitt tålamod tryter och jag måste kontakta fakturabolaget för att flytta fakturadatum.

Vi tycker olika helt enkelt. Sen var frågan ställd utefter formuleringen att de lämnat så taskig customer service så till den grad att @E.Z. aldrig skulle handla där igen. Men inget jag tänker sitta och argumentera mig trött om...ingen stor grej och each to his own :)

Däremot misstänker jag att de flesta nog kommer köpa sitt andra par RW från Susegården om det kommer ytterligare kampanjer med 40% rabatt.

Vi tycker olika helt enkelt. Sen var frågan ställd utefter formuleringen att de lämnat så taskig customer service så till den grad att @E.Z. aldrig skulle handla där igen. Men inget jag tänker sitta och argumentera mig trött om...ingen stor grej och each to his own :)

Däremot misstänker jag att de flesta nog kommer köpa sitt andra par RW från Susegården om det kommer ytterligare kampanjer med 40% rabatt.
De verkar ju extremt snabba på att svara på frågor, men ett litet mail för att berätta vad som händer även utan att man hör av sig själv vore ju trevligt. Trots erbjudandet kan det ju inte vara hundratals som hittat sidan och beställt ändå.

De verkar ju extremt snabba på att svara på frågor, men ett litet mail för att berätta vad som händer även utan att man hör av sig själv vore ju trevligt. Trots erbjudandet kan det ju inte vara hundratals som hittat sidan och beställt ändå.

Självklart hade det varit trevligt. Men återigen inte direkt oförlåtligt. Men nog om det nu från mitt håll...over and out :)

Det jag menar var att att bomma på leveransen såhär känns lite som det kunnat undvikas med framförhållning. Dessutom säljer de en produkt som kan köpas på Care of Carl, Ted & Teresa osv som då skickas samma dag. Så lockpriset funkade för ett engångsköp men om jag ska vara en återkommande kund hade det varit trevligt med lite mer proffsigt hanterande. Men på det stora hela ingen skada skedd,

Menar inte att peka ut någon med detta men...
Känns lite som att man får acceptera detta beteende med tanke på storleken på butiken, vilken dag man handlade och sen till det pris man betalar. Vill man inte det kan man ju absolut handla från CoC direkt. Men då får man ju även betala för det..
Jag handlade även ett par roligare tofflor från (hör och häpna!) HM och de skickades först idag, över en vecka sedan beställning och det är fan i mig dåligt från ett stort företag som HM. Men som sagt, Black Friday gjorde det inte enkelt för dom..

Jag beställde ett par åt min mor och fick besked om att de skickats idag. Har inte hört av mig till dom heller då jag tyckte infon här i tråden räckte för mig. Mamma hade tur och slapp betala fullt pris. Jag fick betala fullt. Två gånger...

Det jag menar var att att bomma på leveransen såhär känns lite som det kunnat undvikas med framförhållning. Dessutom säljer de en produkt som kan köpas på Care of Carl, Ted & Teresa osv som då skickas samma dag. Så lockpriset funkade för ett engångsköp men om jag ska vara en återkommande kund hade det varit trevligt med lite mer proffsigt hanterande. Men på det stora hela ingen skada skedd,
Säg till om du hittar ett par Blaxland för 2400:- i nån annan svensk butik så ska jag göra ett provköp.

Tillbaka
Topp