Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag fick fel storlek och var orloig att jag inte skulle kunna byta men! Dom har beställt alla från deras leverantör så de ska komma !Icke. Pengarna drogs i måndags.
Segt! Beställde 9or själv. Har testat såväl 8.5 som 9 förut, och 8.5 var alldeles för litet.Fan också. Mina RMW Blaxland I Chestnut stl 10 är nog för stora trots allt.
Har gått ute i dem 1 gång och kan inte returnera.
Någon som inte hann hugga på utförsäljningen i Susegården och är sugen?
Släpper dem för 2400:- inkl frakt.
Som nya och behandlade med Saphirs produkter.
Exakt samma problem, polarna har fått sina.. CODNågon som handlat från CDON och fått besked om det har skickats? Mer specifikt Ps4-spel. Min order stort fortfarande som "Behandlas"...
Edit: Tydligen tyckte jag det var enklare att skriva här än att skicka ett meddelande till kundtjänst tydligen
Fick mitt spel+CD i tisdags...Någon som handlat från CDON och fått besked om det har skickats? Mer specifikt Ps4-spel. Min order stort fortfarande som "Behandlas"...
Edit: Tydligen tyckte jag det var enklare att skriva här än att skicka ett meddelande till kundtjänst tydligen
Ok det var ett dussin som ville ha dessa. Borta - tack KS och @RobertDFan också. Mina RMW Blaxland I Chestnut stl 10 är nog för stora trots allt.
Har gått ute i dem 1 gång och kan inte returnera.
Någon som inte hann hugga på utförsäljningen i Susegården och är sugen?
Släpper dem för 2400:- inkl frakt.
Som nya och behandlade med Saphirs produkter.
Ok det var ett dussin som ville ha dessa. Borta - tack KS och @RobertD
Nu ska jag gå och slå mig själv i huvudet och köpa ett par dubbelt så dyra, 0,5 cm kortare skor...
Hade jag haft lite bättre koll på mina egna fötter hade det aldrig häntTack för en snabb och smidig affär. Schysst att du köpte rätt storlek åt mig, när jag själv inte hann! Det är ”KS-andan” i ett nötskal!
Kontaktade susegården precis (kl 23 en söndag) och fick i svar att de haft leveransproblem p.g.a schenker, men att skorna skulle komma till dom imorgon (planerat) och därefter skickar de ut det till kunderna.
Hahah hörde att dom mer eller mindra backar på dessa
Woho, nu har jag fått en leveransbekräftelse och trackinginfo från Schenker.Kontaktade susegården precis (kl 23 en söndag) och fick i svar att de haft leveransproblem p.g.a schenker, men att skorna skulle komma till dom imorgon (planerat) och därefter skickar de ut det till kunderna.
Webshopen är ganska kass om man ska vara ärlig - ologiska länkningar, spretigt sortiment, taskiga gränssnitt så synd för dem själva att de drog en kampanj de uppenbarligen inte hade planerat resursmäsigt för där folk tömmer dem på dojorna på lockpris och sedan lämna så taskig customer service. Jag kommer ju inte handla där igen oavsett hur trevliga de är irl...
Är det många som fått sina skor då? Jag har inte hört ett knyst sen jag lade min order.Vad exakt är det som har varit så dåligt? Alla verkar få sina skor i dagarna, de har varit snabba att svara på både mail och tele, och dessutom gjort ändringar i redan lagda ordrar. Det hade väl varit en sak om hälften inte fått sina skor, men nu är det väl inte mycket att klaga på?
Svårt att hävda att de skött det jättesnyggt, trots överseende med företagets storlek. Jag sitter inte i sjön så avvaktar till slutet av veckan innan mitt tålamod tryter och jag måste kontakta fakturabolaget för att flytta fakturadatum.
Svårt att hävda att de skött det jättesnyggt, trots överseende med företagets storlek. Jag sitter inte i sjön så avvaktar till slutet av veckan innan mitt tålamod tryter och jag måste kontakta fakturabolaget för att flytta fakturadatum.
De verkar ju extremt snabba på att svara på frågor, men ett litet mail för att berätta vad som händer även utan att man hör av sig själv vore ju trevligt. Trots erbjudandet kan det ju inte vara hundratals som hittat sidan och beställt ändå.Vi tycker olika helt enkelt. Sen var frågan ställd utefter formuleringen att de lämnat så taskig customer service så till den grad att @E.Z. aldrig skulle handla där igen. Men inget jag tänker sitta och argumentera mig trött om...ingen stor grej och each to his own
Däremot misstänker jag att de flesta nog kommer köpa sitt andra par RW från Susegården om det kommer ytterligare kampanjer med 40% rabatt.
De verkar ju extremt snabba på att svara på frågor, men ett litet mail för att berätta vad som händer även utan att man hör av sig själv vore ju trevligt. Trots erbjudandet kan det ju inte vara hundratals som hittat sidan och beställt ändå.
Samma härWoho, nu har jag fått en leveransbekräftelse och trackinginfo från Schenker.
Vi tycker olika helt enkelt. Sen var frågan ställd utefter formuleringen att de lämnat så taskig customer service så till den grad att @E.Z. aldrig skulle handla där igen. Men inget jag tänker sitta och argumentera mig trött om...ingen stor grej och each to his own
Däremot misstänker jag att de flesta nog kommer köpa sitt andra par RW från Susegården om det kommer ytterligare kampanjer med 40% rabatt.
Säg till om du hittar ett par Blaxland för 2400:- i nån annan svensk butik så ska jag göra ett provköp.Det jag menar var att att bomma på leveransen såhär känns lite som det kunnat undvikas med framförhållning. Dessutom säljer de en produkt som kan köpas på Care of Carl, Ted & Teresa osv som då skickas samma dag. Så lockpriset funkade för ett engångsköp men om jag ska vara en återkommande kund hade det varit trevligt med lite mer proffsigt hanterande. Men på det stora hela ingen skada skedd,