• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday

Då var mina framme i alla fall :)

IMG_20171206_135900.jpg

Fick leveransbesked från Adlibris idag. De där "2-5 dagar" gäller nog inte vid Black Friday :) Men inget att bli upprörd över...

Susegården hade slarvat bort min skoorder. De lade en ny order nu men eftersom de inte beställt mina skor från leverantören får jag vänta till tidigast tisdag nästa vecka innan de ens kan skicka ut skorna till mig....

Fick mina precis. Hur upplever ni storlekarna i dessa skor? Mina känns spontant för små. (Storlek 9)
Om det är Blaxland du pratar om så tyckte jag mina 10:eek:r satt bra i ungefär en timme innan de töjt sig rejält på bredden. Sålde dem och letar nu 9,5:eek:r. (...om nån känner sig manad...)
Längden lär de inte svälla på dock.

Mina sitter perfekt! Som en strumpa runt vristen pga det elastiska tyget. Står dock Gardener på lådan men det är väl Blaxland? Vilket som är jag supernöjd.
20171206_180023-01.jpeg
20171206_180041.jpg

Om det är Blaxland du pratar om så tyckte jag mina 10:eek:r satt bra i ungefär en timme innan de töjt sig rejält på bredden. Sålde dem och letar nu 9,5:eek:r. (...om nån känner sig manad...)
Längden lär de inte svälla på dock.

Upplevde dem som stora i butik iaf. 7,5 glappade rejält för mig även om det annars är min standardstorlek.
Mina 9or sitter bra i bredden men på längden är det obekvämt på högerfoten... Nu mot slutet av dagen har fötterna svällt en del. Då kanske man ska byta till 9.5

Proffsigt av Susegården! Trots att jag använt skokräm på skorna får jag returnera dom om jag vill. Svarar blixtsnabbt via mail gör dom också.

Frågan är om jag pallar vänta på ett par Blaxland eller om jag skall vara nöjd med Gardener. Blaxland är mer sofistikerade och snyggare men jag själv är inte så sofistikerad och Gardener passar väl egentligen bättre till vintern.

Beslutsångest... o_O

Proffsigt av Susegården! Trots att jag använt skokräm på skorna får jag returnera dom om jag vill. Svarar blixtsnabbt via mail gör dom också.

Frågan är om jag pallar vänta på ett par Blaxland eller om jag skall vara nöjd med Gardener. Blaxland är mer sofistikerade och snyggare men jag själv är inte så sofistikerad och Gardener passar väl egentligen bättre till vintern.

Beslutsångest... o_O
Beror väl lite på hur skohyllan ser ut i övrigt. Om det var mitt enda par chelsea boots hade jag nog önskat mig ett par Blaxland. Annars hade jag behållt Gardener, kan själv sakna ett par skor med en redig sula när man halkar omkring med dainite på isiga trottoarer. :D

Beror väl lite på hur skohyllan ser ut i övrigt. Om det var mitt enda par chelsea boots hade jag nog önskat mig ett par Blaxland. Annars hade jag behållt Gardener, kan själv sakna ett par skor med en redig sula när man halkar omkring med dainite på isiga trottoarer. :D

Tack för bra input!
Tror att jag egentligen är en Gardener-kille. Bär till exempel väldigt sällan kostym. Då jag rehabbar efter operation av korsband kanske det är bra med lite grepp i halkan. De bättre skor jag använder annars är Loake Kempton och Dovedale.
downloadfile-10.jpg
downloadfile-8.jpg

Googlar inte människor eller? hela prisjakt är full med blackfridayerbjudanden, det är erbjudanden som INTE syns så väl ni ska posta här...
lite som mitt här.

Rizzo kör 25% på hela sortimentet

Senast ändrad:
Kicks har 25% på parfymer tor-fre :)

Edit: Tar gärna tips på Apple TV 4gen. Ica Maxi sålde för 999kr förra veckan men jag missade det :(

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp