Då var mina framme i alla fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är inte händelsevis i 9,5 och fel för dig? Isf lägg ett PM...Då var mina framme i alla fall
Då var mina framme i alla fall
De är inte händelsevis i 9,5 och fel för dig? Isf lägg ett PM...
Samma sak inträffade för mig så även jag får vackert vänta.Susegården hade slarvat bort min skoorder. De lade en ny order nu men eftersom de inte beställt mina skor från leverantören får jag vänta till tidigast tisdag nästa vecka innan de ens kan skicka ut skorna till mig....
Om det är Blaxland du pratar om så tyckte jag mina 10r satt bra i ungefär en timme innan de töjt sig rejält på bredden. Sålde dem och letar nu 9,5r. (...om nån känner sig manad...)Fick mina precis. Hur upplever ni storlekarna i dessa skor? Mina känns spontant för små. (Storlek 9)
Upplevde dem som stora i butik iaf. 7,5 glappade rejält för mig även om det annars är min standardstorlek.Fick mina precis. Hur upplever ni storlekarna i dessa skor? Mina känns spontant för små. (Storlek 9)
Detta är gardener.Mina sitter perfekt! Som en strumpa runt vristen pga det elastiska tyget. Står dock Gardener på lådan men det är väl Blaxland? Vilket som är jag supernöjd.
Om det är Blaxland du pratar om så tyckte jag mina 10r satt bra i ungefär en timme innan de töjt sig rejält på bredden. Sålde dem och letar nu 9,5r. (...om nån känner sig manad...)
Längden lär de inte svälla på dock.
Mina 9or sitter bra i bredden men på längden är det obekvämt på högerfoten... Nu mot slutet av dagen har fötterna svällt en del. Då kanske man ska byta till 9.5Upplevde dem som stora i butik iaf. 7,5 glappade rejält för mig även om det annars är min standardstorlek.
Blaxland har inte mönstrade sulor.Mina sitter perfekt! Som en strumpa runt vristen pga det elastiska tyget. Står dock Gardener på lådan men det är väl Blaxland? Vilket som är jag supernöjd.
Sulan ser ut som Gardener, så har du betalat Blaxland-pris skulle jag önska lite återbäring.Mina sitter perfekt! Som en strumpa runt vristen pga det elastiska tyget. Står dock Gardener på lådan men det är väl Blaxland? Vilket som är jag supernöjd.
Detta är gardener.
Blaxland har inte mönstrade sulor.
Tack! Lite snopet att få fel skor men jag tror dom blir bra ändå. I vilket fall har jag redan kört ett lager skokräm så byta går ju inte.Sulan ser ut som Gardener, så har du betalat Blaxland-pris skulle jag önska lite återbäring.
Beror väl lite på hur skohyllan ser ut i övrigt. Om det var mitt enda par chelsea boots hade jag nog önskat mig ett par Blaxland. Annars hade jag behållt Gardener, kan själv sakna ett par skor med en redig sula när man halkar omkring med dainite på isiga trottoarer.Proffsigt av Susegården! Trots att jag använt skokräm på skorna får jag returnera dom om jag vill. Svarar blixtsnabbt via mail gör dom också.
Frågan är om jag pallar vänta på ett par Blaxland eller om jag skall vara nöjd med Gardener. Blaxland är mer sofistikerade och snyggare men jag själv är inte så sofistikerad och Gardener passar väl egentligen bättre till vintern.
Beslutsångest...
Beror väl lite på hur skohyllan ser ut i övrigt. Om det var mitt enda par chelsea boots hade jag nog önskat mig ett par Blaxland. Annars hade jag behållt Gardener, kan själv sakna ett par skor med en redig sula när man halkar omkring med dainite på isiga trottoarer.
På jakt efter en 4K TV, runt 8 000kr i budget. Några tips?
Kolla här: https://m.sweclockers.com/blackfridayTips på deals on PlayStation 4? Pro som Slim.. allt av intresse
Funderar även jag på ett PS4. Perfekt "julklapp till barnen" Hojta gärna till om du hittar en bra deal.Tips på deals on PlayStation 4? Pro som Slim.. allt av intresse
Tips på deals on PlayStation 4? Pro som Slim.. allt av intresse
https://www.maxgaming.se/xbox-one-1...MIi5O-rp3m3gIVj9CyCh19BQXcEAQYASABEgIDcvD_BwEJag tar gärna tips på Xbox one med om någon har...