• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Friday

Häggvik

Omega
Inte direkt jättebilligt väll? Tycker mig se Xbox one S 1tb plus ett spel för ~2.8k överallt (inget fan av bilspel heller) :rolleyes: Jag vill ned mot 2k :D
För en månad sedan var det billigare på cdon.com.
Screenshot tagen 28/10
Screenshot_20181028-135702.png
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Nån som vet bästa stället för billig TV i allmänhet och Samsung frame i synnerhet får gärna säga till!
:)
 

RosaCasio

Cartier

RosaCasio

Cartier
TACK! Grymt bra tips bägge två!
Hoppas att det blir minst en kvar till mig, tror dem kommer gå åt.
Elgiganten har ju prisgaranti mot sig själva så egentligen med ett kreditkort kan man klicka hem den idag och sen kl 22:00 ansöka om prisgaranti ( det som gör att jag inte vågar göra det är brasklappen att " varan måste finnas i lager och vara köpbar " vilket den ju teoretiskt sätt inte behöver vara 22:01.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Hoppas att det blir minst en kvar till mig, tror dem kommer gå åt.
Elgiganten har ju prisgaranti mot sig själva så egentligen med ett kreditkort kan man klicka hem den idag och sen kl 22:00 ansöka om prisgaranti ( det som gör att jag inte vågar göra det är brasklappen att " varan måste finnas i lager och vara köpbar " vilket den ju teoretiskt sätt inte behöver vara 22:01.

De lär vilja tömma sina lager på dem. Därav att de ingår i försäljningen. (Göra plats för nya varor).
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Nja inte om man mest kollar på nyheter och sport osv. Själv älskar jag medeltids och krigfilmer så då tycker jag man kan investera lite i ljudet också.
Vi kommer använda vår soundbar som stereo när tvn inte är igång så lite två flugor i en smäll för oss.

Kanon, vad är skillnaden mellan i 3.1 och 4.1? Är det värt pengarna?
 

Edin

Panerai
Hoppas att det blir minst en kvar till mig, tror dem kommer gå åt.
Elgiganten har ju prisgaranti mot sig själva så egentligen med ett kreditkort kan man klicka hem den idag och sen kl 22:00 ansöka om prisgaranti ( det som gör att jag inte vågar göra det är brasklappen att " varan måste finnas i lager och vara köpbar " vilket den ju teoretiskt sätt inte behöver vara 22:01.

Du kan ju alltid lämna tillbaka den om det skulle vara så dom inte godtar ditt anspråk på prisgarantin och ändå försöka ikväll. Du har ju inget att förlora på det då du har öppet köp i vart fall.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Fake News Torsten. Samsung själv säljer dessa via deras egna svenska hemsida. 19990:- kontra 15990:-
( Ser ut som Samsung i alla fall kommer ha en Q6F ( oklart tum ) på black friday imorgon.
Fake news?
Du tror att leverantören av produkterna skulle konkurrera med sin egen ÅF?
Vissa modeller har de stora kedjorna ensamrätt på vilket gör det omöjligt för kunderna att veta om priset är bra eller dåligt.

Men för all del, handla på du! :)
 

RosaCasio

Cartier
Fake news?
Du tror att leverantören av produkterna skulle konkurrera med sin egen ÅF?
Vissa modeller har de stora kedjorna ensamrätt på vilket gör det omöjligt för kunderna att veta om priset är bra eller dåligt.

Men för all del, handla på du! :)

tro och tro...
upload_2018-11-22_15-30-59.png


Vad skulle du säga om dessa två tv för 10000 resp 9000, bra eller dåligt?
 

Bender

Cartier

Joseph

Cartier
Ingen en så länge på black friday.
LG 65" 4K UHD Smart TV 65UK6400 8 990:- (redan sänkt pris med 2000:-
https://www.elgiganten.se/product/tv-bild/tv/65UK6400/lg-65-4k-uhd-smart-tv-65uk6400?
65" TV med 10-bits panel och tresidig stämningsfull Ambilight 9 990:-
https://www.netonnet.se/art/ljud-oc...t_gd=60F458A04CD8C0AAA6C9D2B2875C4431F864157D
Kommer nog bli någon Philips med Ambilight, sambon blev lite mer medgörlig över kostnaden när jag visade hur "mysigt" bakgrundsljuset är :D . 4K, UHD, HDR, LED, OLED och andra begrepp flyger rakt över hennes huvud, men lampor som lyser bakom, det är värt några extra tusenlappar :p
 
Senast ändrad:
Topp