Mediamarkt har den för 2400 med gears of War och två handkontroller.
Edit:// från imorgon ska tilläggas.
Online med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mediamarkt har den för 2400 med gears of War och två handkontroller.
Edit:// från imorgon ska tilläggas.
Såg i ett reklamblad. Stod inget om att det bara var i butik så det tror jag.Online med?
Såg i ett reklamblad. Stod inget om att det bara var i butik så det tror jag.
Begränsat antal var det däremot så kolla tidigt.
Det jag försöker säga är att så länge det inte finns någon riktig konkurrent som säljer modellen så är det svårt att veta om priset är bra eller inte.tro och tro... Vad skulle du säga om dessa två tv för 10000 resp 9000, bra eller dåligt?
Undvik TV4 baraKommer nog bli någon Philips med Ambilight, sambon blev lite mer medgörlig över kostnaden när jag visade hur "mysigt" bakgrundsljuset är . 4K, UHD, HDR, LED, OLED och andra begrepp flyger rakt över hennes huvud, men lampor som lyser bakom, det är värt några extra tusenlappar
Jag tror att det är skillnad på ”The frame” och ”The frame 2018”. 2018 är den nya modellen. Och den som finns på Elgigantens rea är den gamla. Inte säker på vad som skiljer men vet iaf att 2018 bara behöver en kabel från boxen och den gamla måste även ha en strömkabel.tro och tro...
Vad skulle du säga om dessa två tv för 10000 resp 9000, bra eller dåligt?
Konstigt, det är exakt samma modellbeteckning och i beskrivningen på båda sidor står det att det bara är en optisk kabel som syns.Jag tror att det är skillnad på ”The frame” och ”The frame 2018”. 2018 är den nya modellen. Och den som finns på Elgigantens rea är den gamla. Inte säker på vad som skiljer men vet iaf att 2018 bara behöver en kabel från boxen och den gamla måste även ha en strömkabel.
Elgigantens är också den nya modellen. Däremot stämmer det att den största skillnaden är 1 vs 2 kablar från tvnJag tror att det är skillnad på ”The frame” och ”The frame 2018”. 2018 är den nya modellen. Och den som finns på Elgigantens rea är den gamla. Inte säker på vad som skiljer men vet iaf att 2018 bara behöver en kabel från boxen och den gamla måste även ha en strömkabel.
Ok, tack för infon!Elgigantens är också den nya modellen. Däremot stämmer det att den största skillnaden är 1 vs 2 kablar från tvn
Jaha....Oj! Xbox One S 1TB + Battlefield V för 1990 kr på CDON.
https://cdon.se/spel/xbox-one-s-battlefield-v-45264442
Dessa du köpte @KenKun ?Gick lös
Har redan en del Hue hemma
Samma märke i alla fallDessa du köpte @KenKun ?
ska vi gissa vart?Gick lös , var 50% rea
Så många stripes. Har du alla under soffan?Gick lös , var 50% rea
Blev Forzapaketet för mig också!Sådär blev ett one S med Forza horizon och extra spel i fifa. Vill ändå bara spela fifa just nu ändå
Tack för alla tips
ska vi gissa vart?
skall ha stripsen bakom golvlisten i garaget som welcome home sir ljusSå många stripes. Har du alla under soffan?
Sorry Jula! jag hängde på låset 07:00ska vi gissa vart?
tack <3 gäller det nätet också?Sorry Jula! jag hängde på låset 07:00
Läste precis en test av en ringklocka som du kan koppla till dina lampor.Gick lös , var 50% rea
Måste vara en dröm till halloween när alla ungar ringer på stup i kvarten...Läste precis en test av en ringklocka som du kan koppla till dina lampor.
En sån MÅSTE du väl ha?
Var handlar man seiko idag?Då blev det ett par Loake Chatworth och ett par skinnhandskar ifrån svenskahandskblalba? för typ 2700, helt ok ändå!
En seiko save the ocean och en block lamp också blev det från Black Friday, ser inte ut att bli något mer nu.
nu får ni fan visa vad ni har inhandlat!