• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday

tro och tro... Vad skulle du säga om dessa två tv för 10000 resp 9000, bra eller dåligt?
Det jag försöker säga är att så länge det inte finns någon riktig konkurrent som säljer modellen så är det svårt att veta om priset är bra eller inte.
Kollar du på andra modeller finns det kanske 10-20 andra som säljer dem.

tro och tro...
upload_2018-11-22_15-30-59.png

Vad skulle du säga om dessa två tv för 10000 resp 9000, bra eller dåligt?
Jag tror att det är skillnad på ”The frame” och ”The frame 2018”. 2018 är den nya modellen. Och den som finns på Elgigantens rea är den gamla. Inte säker på vad som skiljer men vet iaf att 2018 bara behöver en kabel från boxen och den gamla måste även ha en strömkabel.

Jag tror att det är skillnad på ”The frame” och ”The frame 2018”. 2018 är den nya modellen. Och den som finns på Elgigantens rea är den gamla. Inte säker på vad som skiljer men vet iaf att 2018 bara behöver en kabel från boxen och den gamla måste även ha en strömkabel.
Konstigt, det är exakt samma modellbeteckning och i beskrivningen på båda sidor står det att det bara är en optisk kabel som syns.

Elgigantens är också den nya modellen. Däremot stämmer det att den största skillnaden är 1 vs 2 kablar från tvn

Då blev det ett par Loake Chatworth och ett par skinnhandskar ifrån svenskahandskblalba? för typ 2700, helt ok ändå!
En seiko save the ocean och en block lamp också blev det från Black Friday, ser inte ut att bli något mer nu.
nu får ni fan visa vad ni har inhandlat! :D

Tillbaka
Topp