• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday

Fan.....skulle inte köpa något..........blev en Certina.
5325.jpg

Fastnade för den och kunde inte ta bort den ur kundkorgen.

Köp ett par riktiga högtalare istället. Nästan 10k kan man faktiskt få bra skit för.

Fast det är två helt olika saker. Alla vill inte ha en förstärkare och bulkiga högtalare i vardagsrummet.

Sen är det inte helt dumt att kombinera med fler högtalare att streama till på andra ställen i bostaden.

Det blev två cykel- skatehjälmar till mig och sonen. :) POC Crane Pure för 316 kr och POC Crane Pure Söderström LTD för 237 kr på Cykloteket. Grymt bra pris.
Blir inte mer än så då jag studerar nu och har en minimal köpbudget. Saker för nöjes skull får vänta. :)

Fast det är två helt olika saker. Alla vill inte ha en förstärkare och bulkiga högtalare i vardagsrummet.

Sen är det inte helt dumt att kombinera med fler högtalare att streama till på andra ställen i bostaden.
Det ena utesluter inte det andra.

Sen är det en grundläggande princip att en högtalare behöver luft för att arbeta. Förutsättningarna i ett trångt utrymme är väldigt begränsade.

Har velat köpa en Huawei P20 pro sen i somras. Min mobilskärm är sprucken för länge sen och har bara några månaders avbetalning kvar men kände förra veckan "äh den duger, behåller den tills den pajar helt" Så dök P20 pro upp för 158kr i mån på 24mån hos tele2.... .

Två klockor blev det också, en julklapp till mig (Seiko) och en (Timex) till sambon. + lite smågrejer. Funderar på om det är värt att köpa en ny Dualshock 4 också, kanske väntar tills mellandagarna då min fungerat i typ 5år men börjar bli sämre.

Jävla bf! Skulle ju inte handla massa. Men så får man 798 mail och köper nåt ändå. Tur att det mesta jag köpte var sånt jag redan hade tänkt köpa förut och visste vad priset var innan.

Blev en Huawei p20 pro. 5490kr på elgiganten.
Billigare på tele2 om du har det. 3792kr för 128gb. Antar att man måste ha ett sim från tele2 i för att det ska funka men kan ha fel?Sånt kanske inte gäller längre. Välj avbetalning 12 mån och fixa sen så du kan betala hela på en gång om du vill slippa ha avbetalning.
Fan.....skulle inte köpa något..........blev en Certina.
5325.jpg

Fastnade för den och kunde inte ta bort den ur kundkorgen.
Bra köp ju. Skitsnygg.

Billigare på tele2 om du har det. 3792kr för 128gb. Antar att man måste ha ett sim från tele2 i för att det ska funka men kan ha fel?Sånt kanske inte gäller längre. Välj avbetalning 12 mån och fixa sen så du kan betala hela på en gång om du vill slippa ha avbetalning.

Bra köp ju. Skitsnygg.
Tele2 operatörslåser inte sina telefoner!

Jag har köpt 2 st 4tb USB hd, en kaffemaskin, en P20 Pro (5 490:) och en eltandborste...

Inte bäst pris på allt, men det skulle köpas. Nöjd.

Tele2 operatörslåser inte sina telefoner!
Okej. Jag lever kvar i 2005 där då hehe.

Då är det klart värt att köpa P20 pro där ist. för på elgiganten/mediamarkt där den kostar 1700-1800kr mer eller vad det är nu under black weekend.

Har 5mån kvar att betala på min Samsung. Men under 4000kr för P20 pro när min Samsung har några sprickor gör det värt det ändå.

Tillbaka
Topp