Klockmaster, Stjärnurmakarna har 20% bara idag på hela sortimentet som har mycket SeikoVar handlar man seiko idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockmaster, Stjärnurmakarna har 20% bara idag på hela sortimentet som har mycket SeikoVar handlar man seiko idag?
Vart ?Fan.....skulle inte köpa något..........blev en Certina.
Fastnade för den och kunde inte ta bort den ur kundkorgen.
Klockia hade den till riktigt bra pris
Ska du handla upö hela lönen ellerBlev en frame (55”). Vad ska jag ha för ljud??
https://www.hifiklubben.se/streamin...VTIuyCh2gHAA0EAQYAiABEgLWYfD_BwE&gclsrc=aw.dsBlev en frame (55”). Vad ska jag ha för ljud??
Köp ett par riktiga högtalare istället. Nästan 10k kan man faktiskt få bra skit för.
Köp ett par riktiga högtalare istället. Nästan 10k kan man faktiskt få bra skit för.
Det ena utesluter inte det andra.Fast det är två helt olika saker. Alla vill inte ha en förstärkare och bulkiga högtalare i vardagsrummet.
Sen är det inte helt dumt att kombinera med fler högtalare att streama till på andra ställen i bostaden.
Klockia hade den till riktigt bra pris
https://www.klockia.se/certina-ds-ph200m-c036.407.16.050.00
Mycket klocka för slanten tyckte jag.
O plexi
Du råkade inte fråga om de bara har Black Friday idag eller hela helgen? Svågern är intresserad av en DS PH200 men får inte tag på honom, misstänker att han sover djupt nu.
Billigare på tele2 om du har det. 3792kr för 128gb. Antar att man måste ha ett sim från tele2 i för att det ska funka men kan ha fel?Sånt kanske inte gäller längre. Välj avbetalning 12 mån och fixa sen så du kan betala hela på en gång om du vill slippa ha avbetalning.Blev en Huawei p20 pro. 5490kr på elgiganten.
Bra köp ju. Skitsnygg.Fan.....skulle inte köpa något..........blev en Certina.
Fastnade för den och kunde inte ta bort den ur kundkorgen.
Ska du handla upö hela lönen eller
Ingen som har sett ett par bra hörlurar med ANC? (Tänk bose quiet comfort)
Jag också, men måste nästan se vad nya jobbet har att erbjuda försthttps://www.elgiganten.se/product/l...0xm2-svart?scid=2_EXT_PRICECOMP_PRISJAKT_EGAB
Jag funderar på att slå till
Kan ju inte ha den gamla modellenJag också, men måste nästan se vad nya jobbet har att erbjuda först
Tele2 operatörslåser inte sina telefoner!Billigare på tele2 om du har det. 3792kr för 128gb. Antar att man måste ha ett sim från tele2 i för att det ska funka men kan ha fel?Sånt kanske inte gäller längre. Välj avbetalning 12 mån och fixa sen så du kan betala hela på en gång om du vill slippa ha avbetalning.
Bra köp ju. Skitsnygg.
Tele2 operatörslåser inte sina telefoner!
Nytt för mig då, när jag köpte min senaste var Tele2 de enda som inte gjorde det.Ingen operatörslåser sina telefoner.
Okej. Jag lever kvar i 2005 där då hehe.Tele2 operatörslåser inte sina telefoner!