• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Friday

MaziK

Rolex
2-Faktor
Mutterpicka har jag redan :D
Momentnycklar står på önskelistan

Stod senast förra helgen och saknade lite bättre filar ....

Vart är momentnycklarna och mutterpickan då?
Trodde du skulle mecka/trimma bil i garaget, inte fila metallpinnnar och knipsa najtråd i trädgården. :D
 
Senast ändrad:

Edin

Panerai
Mutterpicka har jag redan :D
Momentnycklar står på önskelistan

Stod senast förra helgen och saknade lite bättre filar ....

Kan rekommendera TengTOOLS momentnycklar. Köpte två i olika intervaller när jag fixade med oljebyte växellåda/converter i min förra bil och en gick sönder senare. Dom har livstidsgaranti och det var inget snack om att få den ena utbytt när den gick sönder. Blev en till med lite högre intervall efter det med. :)

Tror vi får låta tråden vila nu till nästa år.
 

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Klippte en ny mobil, Sony xz1 compact för 1990:- inkl. frakt på NetOnNet. Den låg länge på 2990:- och droppade en tusenlapp under rean och på Cyber Monday gick den upp igen till 2990:-. Mystiskt nog droppade den igen till 2490:-dagen efter. Blev ingen tusing att spara men är ändå nöjd med en femhundring:). Blev ingen iphone denna gången men tror jag kommer att gilla denna mer budgetvänliga mobilen med den konventionella kantiga designen. Ser fram emot den nu i veckan!
 
Senast ändrad:

-SC-

Omega
Inget erbjudande på Apple TV öht under varken Blackhelgen eller cyber monday:(

Tar gärna tips om någon känner till nån butik som har rabatt :)
 

HSK

Patek
2-Faktor
Fyra månaders Tidal HiFi för totalt 18kr och därefter ordinarie pris som är 199kr/mån.
https://offer.tidal.com/campaigns/5...ts?geo=GB&campaignId=5dc98f76e7618e0017843783

En streamingtjänst som skiljer sig från mängden genom att de via HiFi-abonnemanget erbjuder lossless och i en hel del fall även rena studio masters. Det krävs säkert väldigt avancerad utrustning för att få ut det mesta av det men även med mina enkla hörlurar tycker jag att det låter bättre än Spotify som kör 320kbit/s som mest.
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
På jakt efter en gaming laptop med en GPU motsvarande lägst GTX 1660 Ti. Försöker att sondera terrängen lite men troligen så kommer de bästa erbjudandena på fredag. Dock så är jag sjukt otålig. Tips tages tacksamt emot
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Någon som har koll om företagen generellt sett kör samma erbjudanden hela veckan eller blir det extra bra deals just på fredagen ?
 

PANI

Cartier
Någon som är vass på datorer och kan rekommendera en laptop. Inte så många krav men:
- 13-14 tum
- Ska användas enbart till studier.
- Prisläge ca 5k

Tips?
 

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Någon som är vass på datorer och kan rekommendera en laptop. Inte så många krav men:
- 13-14 tum
- Ska användas enbart till studier.
- Prisläge ca 5k

Tips?
  • Surface laptop 1-2 borde gå att få rätt billigt nu
  • Även äldre versioner av Dell xps
Det du vill ha är ssd-disk, i5/i7 processor och 8/16gb minne
 
Topp