• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Friday

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Kommer köpa spis, köksfläkt, diskmaskin samt kylfrys under black friday, ser ni något bra till budgetpris så säg till!
Handlade på tretti.se till kraftigt sänkta priser för två år sedan. När du vet vad du ska ha så plocka ihop en korg och ring dem och få ner priset ännu mer. Jag köpte några månader innan byggstart vilket var bra. Extremt långa leveranser. 7 veckor för vissa saker så ha det i åtanke när du köper av dem alternativt bekräfta leveranstid i tele.
 

Veratio

Cartier
Sonos Soundbar och tre vita Play 1. Bor i Malmö, lite tungt att skicka? Har kartongerna kvar.

Borde kanske lägga dom på köp och sälj istället för att kapa tråden... :)
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
klickade precis hem dessa från Nike appen.
ord. pris 1400kr
(Finns även andra färger).
9C9DCD2A-4DDA-4FEF-AFD1-7CBD4C92529A.jpeg
 

Veratio

Cartier
Brukar SAS ha några poängerbjudanden Black Friday? Ska boka inrikesbiljetter x 4 (inte under jul) och det vore smutt med någon generell rea. Vill spara så jag har kvar till en business tor till USA för poäng, därför jag snålar med poängen!!
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Är det någon som har koll på om det brukar bli lägre priser på Apple's produkter under Black week/black friday/cyber monday/what-ever?
Är på jakt efter ett par Airpods med vanligt laddeuti, inte pro.
 
Topp