• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Friday

GossipGirl

Cartier
Ruggigt fina erbjudanden på Skolyx, rean börjar 00:00 och förtur redan nu för de som är skrivna på deras nyhetsbrev gissar jag på.

Yanko ca 1500kr
TLB 2500kr och får då med ett TLB bälte värt en tusing

Synd att skor är det sista jag behöver för tillfället :banghead:
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Söker S9 plus eller S10 (helst plus) Trodde erbjudandet skulle vara bra på tele2. Betalar 158kr i mån för min numera trasiga P20 pro som köptes förra bf, nu kostar uppföljaren P30 pro mer än dubbelt så mycket på "rea"...

Eller vänta, jag har fattat fel? Det är ord. pris som står där ju sen minus 4000kr. Då är detju bra. Får väl bli en S10 då även fast jag helst vill ha plus.

Nu är jag förvirrad. Stod 332kr per mån först och nu är det ändrat till 419kr i mån. Hmm.
 

M.U

Rolex
Söker S9 plus eller S10 (helst plus) Trodde erbjudandet skulle vara bra på tele2. Betalar 158kr i mån för min numera trasiga P20 pro som köptes förra bf, nu kostar uppföljaren P30 pro mer än dubbelt så mycket på "rea"...

Eller vänta, jag har fattat fel? Det är ord. pris som står där ju sen minus 4000kr. Då är detju bra. Får väl bli en S10 då även fast jag helst vill ha plus.

Nu är jag förvirrad. Stod 332kr per mån först och nu är det ändrat till 419kr i mån. Hmm.
Fick något mail att dom kör 50% på om de va 29.. om man cashar förstod jag det som
 

Veratio

Cartier
En god vän ringde precis och frågade om 55" TV (enda han får in på sin lilla vägg han hänger upp den på) och jag rekommenderade LG OLED55B9, rea nu på 12.9k. Känns som bästa alternativet vs pris? Han vill gärna ha bra saker, men kanske inte 100 procent top-of-the-line.

Jag lurade inte honom nu va?
 

KenKun

Patek
2-Faktor
En god vän ringde precis och frågade om 55" TV (enda han får in på sin lilla vägg han hänger upp den på) och jag rekommenderade LG OLED55B9, rea nu på 12.9k. Känns som bästa alternativet vs pris? Han vill gärna ha bra saker, men kanske inte 100 procent top-of-the-line.

Jag lurade inte honom nu va?
Han kommer att bli mycket nöjd
 

snajgel

Panerai
En god vän ringde precis och frågade om 55" TV (enda han får in på sin lilla vägg han hänger upp den på) och jag rekommenderade LG OLED55B9, rea nu på 12.9k. Känns som bästa alternativet vs pris? Han vill gärna ha bra saker, men kanske inte 100 procent top-of-the-line.

Jag lurade inte honom nu va?
Har ingen koll på skillnaden men Elgiganten kommer ha OLED55C9 för 12990 imorgon.. https://www.elgiganten.se/cms/black-friday/black-friday/
Alltså C9 istället för B9...
 

HSK

Patek
2-Faktor
En god vän ringde precis och frågade om 55" TV (enda han får in på sin lilla vägg han hänger upp den på) och jag rekommenderade LG OLED55B9, rea nu på 12.9k. Känns som bästa alternativet vs pris? Han vill gärna ha bra saker, men kanske inte 100 procent top-of-the-line.

Jag lurade inte honom nu va?
El-Giganten kommer att sälja C9 som är snäppet bättre till samma pris senare ikväll: https://www.elgiganten.se/product/tv-bild/tv/24385/lg-55-4k-oled-tv-c9-oled55c9
 

Johanw

Cartier
Köpte The Frame genom Benify direkt från Samsung. 65´ kostade 13990:- och 55´ 9990:-
Så 65´ billigare än Elgiganten och gått att beställa hela veckan. Slog till på en 55´ då jag ska ha den på ett Studio Stand.
 

Berling

Cartier
Ruggigt fina erbjudanden på Skolyx, rean börjar 00:00 och förtur redan nu för de som är skrivna på deras nyhetsbrev gissar jag på.

Yanko ca 1500kr
TLB 2500kr och får då med ett TLB bälte värt en tusing

Synd att skor är det sista jag behöver för tillfället :banghead:

Halvsugen på att testa ett par tlb inför tider med mindre snö men aldrig haft tlb på foten, vet du hur de är storleksmässigt? Har lite Trickers och Carlos Santos i uk10 men gränsfall ibland då jag har skapligt breda fossingar. Bör en testa en 10a i oliverlästen eller är de tighta och en ska gå upp en halva? mvh
 

JB_XII

Rolex
Ruggigt fina erbjudanden på Skolyx, rean börjar 00:00 och förtur redan nu för de som är skrivna på deras nyhetsbrev gissar jag på.

Yanko ca 1500kr
TLB 2500kr och får då med ett TLB bälte värt en tusing

Synd att skor är det sista jag behöver för tillfället :banghead:

Black friday i kombination med KS är inget vidare för min plånbok alltså.
Rean verkar dock gälla utan att man har deras nyhetsbrev. Men något bälte ser jag inte ljuset av :D
 

lekingofkings

Omega
2-Faktor
Black friday i kombination med KS är inget vidare för min plånbok alltså.
Rean verkar dock gälla utan att man har deras nyhetsbrev. Men något bälte ser jag inte ljuset av :D
Tror det är TLB Mallorca till ordinarie pris som de skickar med ett bälte till. Inte till de som redan är nedsatta. Då hör de av sig manuellt till dem som har beställt för att prata storlek på bälte etc.

Edit: tvåa på den...
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Är sugen på frame men undrar om det inte blir jobbigt högt att titta på? Den måste ju upp en del för att det ska se ut som en tavla.
Vi köpte en rätt nyligen och satte den inte allt för högt upp. Det blev mer en snygg tv än en tavla så högre montering skulle inte skada om man är ute efter tavelutseendet.
 

Johanw

Cartier
Är sugen på frame men undrar om det inte blir jobbigt högt att titta på? Den måste ju upp en del för att det ska se ut som en tavla.

Därför jag kommer köra Studio Stand.

studio-stand---720.jpg
 

Veratio

Cartier
Varenda jäkel i USA verkar köra "ovanför öppna spisen med TV:n", så höjden spelar uppenbarligen ingen roll där.

Har två goda vänner som har framen (även om en byter ut den just nu) och båda har den i vettig TV-höjd och det ser RIKTIGT bra ut. Bilden är helt OK men TV:n är riktigt fräck! Lite nyhetens behag dock?
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Nån som har lite input på sladdlösa dammsugare? Tänkte skaffa en i anslutning till köket och då kan man ju lika gärna passa på under BF. Jag tänker mig Max 2000:-
Tips/tankar?
 
Topp