Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha...va fan!
Det där måste vara fejk för att skapa en känsla av FOMO?
För mig så fungerar det fint att trycka på Escape innan den laddar in kösidan.Haha...va fan!
Helt klart! Fan va sjukt !!!
För mig så fungerar det fint att trycka på Escape innan den laddar in kösidan.
Surt, hoppas att du hittar något bra alternativ.Tack för tipset, det funkade för mig också! Det roliga vara att när jag gick in igen på Elgigantens hemsida så kom jag längre fram i kön!!!
Var lite sugen på att köpa på mig en ny TV, men det visar sig att den inte var köpbar längre, om den var slutsåld eller om dom kände att dom sålt för många redan vet man ju inte! TVn ifråga var LGs 65" 4K OLED TV C9 OLED65C9!
Rizzo har flertalet butiker i sthlm och verkar köra 25% på allt. Säljer exempelvis LokeSka spendera helgen i huvudstaden, kan någon tipsa om någon bra skobutik som har lite black friday rea? Tänk loake, Allan edmonds etc.
Verkar inte vara någon kommunicera rea på Myrqvist men har du vägarna förbi deras butik kan det vara värt ett besök för att se om de kör något i butiken. I mitt tycke mest skor för pengarna i prisklassen (2000-2500): https://myrqvist.se/collections/all-shoesSka spendera helgen i huvudstaden, kan någon tipsa om någon bra skobutik som har lite black friday rea? Tänk loake, Allan edmonds etc.
Vill köpa ett par sony wh-1000xm3, tror ni det blir någon bra rea under black friday?
2690kr hos webhallen nu.De har dock varit nere på 2990 redan innan BF så chansen finns att de dyker under det ikväll kl 00.
Tack för tipset, det funkade för mig också! Det roliga vara att när jag gick in igen på Elgigantens hemsida så kom jag längre fram i kön!!!
Detta fick mig att avstå så blev på HI-Fi klubben istället som hade samma priser.
Dock en Samsung QE65Q70RATXXC
Var lite sugen på att köpa på mig en ny TV, men det visar sig att den inte var köpbar längre, om den var slutsåld eller om dom kände att dom sålt för många redan vet man ju inte! TVn ifråga var LGs 65" 4K OLED TV C9 OLED65C9!
Har en i husvagnen dom fungerar ypperligt.Det blev en sånhär rackare på Classe. Det blir nog bra!
Bäckmans kör 20% på Loake.Ska spendera helgen i huvudstaden, kan någon tipsa om någon bra skobutik som har lite black friday rea? Tänk loake, Allan edmonds etc.
Var den billigare än det här? Annars finns ju möjligheten hos diverse olika butikerTack för tipset, det funkade för mig också! Det roliga vara att när jag gick in igen på Elgigantens hemsida så kom jag längre fram i kön!!!
Var den billigare än det här? Annars finns ju möjligheten hos diverse olika butiker
https://www.hembiobutiken.se/produkter/tv-apparater/65-tum/297630-lg-oled65c9pla/
Oj, där kan vi snacka skillnad!YES! Man fick betala 19.990:- inkl frakt!
Kanske lite off topic men tips: om du kör AdBlocker så kan du lägga in filter för att slippa köer likt denna, PM:a om du vill ha värdena Edit: felciterade, ping @Affe
Klippte till på ett par sådana också! Länge kollat på Sony WH-1000XM3 men tror jag blir riktigt nöjd med QC35. Funderar på om det inte är QC35 II vi kommer få trots allt, min kollega som är insatt trodde nämligen det. Enda skillnaden på dessa två är att det finns Google Assistant på II, hugget som stucket för mig.Beställde Bose QC35 för 2k hos Elgiganten.
Jag slog också till på dessa. Tom 2 parKanske lite off topic men tips: om du kör AdBlocker så kan du lägga in filter för att slippa köer likt denna, PM:a om du vill ha värdena Edit: felciterade, ping @Affe
Klippte till på ett par sådana också! Länge kollat på Sony WH-1000XM3 men tror jag blir riktigt nöjd med QC35. Funderar på om det inte är QC35 II vi kommer få trots allt, min kollega som är insatt trodde nämligen det. Enda skillnaden på dessa två är att det finns Google Assistant på II, hugget som stucket för mig.
Fler som handlar med Klarna och tänker betala via Billhop under dubbla poäng 13-15 dec?
Kanske lite off topic men tips: om du kör AdBlocker så kan du lägga in filter för att slippa köer likt denna, PM:a om du vill ha värdena Edit: felciterade, ping @Affe
Klippte till på ett par sådana också! Länge kollat på Sony WH-1000XM3 men tror jag blir riktigt nöjd med QC35. Funderar på om det inte är QC35 II vi kommer få trots allt, min kollega som är insatt trodde nämligen det. Enda skillnaden på dessa två är att det finns Google Assistant på II, hugget som stucket för mig.