• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Friday

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...va fan!

D44DCE60-431E-44B0-9A36-C7B975A59F05.jpeg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
För mig så fungerar det fint att trycka på Escape innan den laddar in kösidan.


Tack för tipset, det funkade för mig också! Det roliga vara att när jag gick in igen på Elgigantens hemsida så kom jag längre fram i kön!!!


Var lite sugen på att köpa på mig en ny TV, men det visar sig att den inte var köpbar längre, om den var slutsåld eller om dom kände att dom sålt för många redan vet man ju inte! TVn ifråga var LGs 65" 4K OLED TV C9 OLED65C9!
 
Senast ändrad:

Choppe

Rolex
2-Faktor
Tack för tipset, det funkade för mig också! Det roliga vara att när jag gick in igen på Elgigantens hemsida så kom jag längre fram i kön!!!


Var lite sugen på att köpa på mig en ny TV, men det visar sig att den inte var köpbar längre, om den var slutsåld eller om dom kände att dom sålt för många redan vet man ju inte! TVn ifråga var LGs 65" 4K OLED TV C9 OLED65C9!
Surt, hoppas att du hittar något bra alternativ.
 

Vesper

Rolex
Ska spendera helgen i huvudstaden, kan någon tipsa om någon bra skobutik som har lite black friday rea? Tänk loake, Allan edmonds etc.
 

PANI

Cartier
Ska spendera helgen i huvudstaden, kan någon tipsa om någon bra skobutik som har lite black friday rea? Tänk loake, Allan edmonds etc.
Verkar inte vara någon kommunicera rea på Myrqvist men har du vägarna förbi deras butik kan det vara värt ett besök för att se om de kör något i butiken. I mitt tycke mest skor för pengarna i prisklassen (2000-2500): https://myrqvist.se/collections/all-shoes
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Tack för tipset, det funkade för mig också! Det roliga vara att när jag gick in igen på Elgigantens hemsida så kom jag längre fram i kön!!!
Detta fick mig att avstå så blev på HI-Fi klubben istället som hade samma priser.
Dock en Samsung QE65Q70RATXXC


Var lite sugen på att köpa på mig en ny TV, men det visar sig att den inte var köpbar längre, om den var slutsåld eller om dom kände att dom sålt för många redan vet man ju inte! TVn ifråga var LGs 65" 4K OLED TV C9 OLED65C9!
 

M.U

Rolex
Tack för tipset, det funkade för mig också! Det roliga vara att när jag gick in igen på Elgigantens hemsida så kom jag längre fram i kön!!!


Var lite sugen på att köpa på mig en ny TV, men det visar sig att den inte var köpbar längre, om den var slutsåld eller om dom kände att dom sålt för många redan vet man ju inte! TVn ifråga var LGs 65" 4K OLED TV C9 OLED65C9!
Var den billigare än det här? Annars finns ju möjligheten hos diverse olika butiker :)
https://www.hembiobutiken.se/produkter/tv-apparater/65-tum/297630-lg-oled65c9pla/
 

a.i

Omega
2-Faktor
Kanske lite off topic men tips: om du kör AdBlocker så kan du lägga in filter för att slippa köer likt denna, PM:a om du vill ha värdena:) Edit: felciterade, ping @Affe

Beställde Bose QC35 för 2k hos Elgiganten.
Klippte till på ett par sådana också! Länge kollat på Sony WH-1000XM3 men tror jag blir riktigt nöjd med QC35. Funderar på om det inte är QC35 II vi kommer få trots allt, min kollega som är insatt trodde nämligen det. Enda skillnaden på dessa två är att det finns Google Assistant på II, hugget som stucket för mig.
 

city69

Omega
Kanske lite off topic men tips: om du kör AdBlocker så kan du lägga in filter för att slippa köer likt denna, PM:a om du vill ha värdena:) Edit: felciterade, ping @Affe


Klippte till på ett par sådana också! Länge kollat på Sony WH-1000XM3 men tror jag blir riktigt nöjd med QC35. Funderar på om det inte är QC35 II vi kommer få trots allt, min kollega som är insatt trodde nämligen det. Enda skillnaden på dessa två är att det finns Google Assistant på II, hugget som stucket för mig.
Jag slog också till på dessa. Tom 2 par
 
  • Like
Reactions: a.i

Veratio

Cartier
Kanske lite off topic men tips: om du kör AdBlocker så kan du lägga in filter för att slippa köer likt denna, PM:a om du vill ha värdena:) Edit: felciterade, ping @Affe


Klippte till på ett par sådana också! Länge kollat på Sony WH-1000XM3 men tror jag blir riktigt nöjd med QC35. Funderar på om det inte är QC35 II vi kommer få trots allt, min kollega som är insatt trodde nämligen det. Enda skillnaden på dessa två är att det finns Google Assistant på II, hugget som stucket för mig.

Jag beställer ett par! Bara lämna åter om det inte är version II, hatar att ha gamla saker! Har rätt slitna, iofs rätt bra, noise cancelling från tre generationer tillbaka sedan, minns inte ens märket... :D
 
Topp