Köpte en tv på BF, som de glömde leverera. Skrev igår och klagade varpå de skickade tvn och erbjöd en popcornpåse(?) i kompensation.
Hahhahahahahha
Vilken butik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte en tv på BF, som de glömde leverera. Skrev igår och klagade varpå de skickade tvn och erbjöd en popcornpåse(?) i kompensation.
HembiobutikenHahhahahahahha
Vilken butik?
Tack för tipset, just signat upp. Känns som sinnesfrid för öronen!Fyra månaders Tidal HiFi för totalt 18kr och därefter ordinarie pris som är 199kr/mån.
https://offer.tidal.com/campaigns/5...ts?geo=GB&campaignId=5dc98f76e7618e0017843783
En streamingtjänst som skiljer sig från mängden genom att de via HiFi-abonnemanget erbjuder lossless och i en hel del fall även rena studio masters. Det krävs säkert väldigt avancerad utrustning för att få ut det mesta av det men även med mina enkla hörlurar tycker jag att det låter bättre än Spotify som kör 320kbit/s som mest.
Ja det hade inte vart dumt.Då BMW snålar med Apple Carplay hoppas jag på sedvanliga 70% i deras Connected Drive.
Årets modell på 65 tum brukar säljas för runt 22-23kNågon som har kolla på hur mycket rea det har varit på LG Oled tidigare år?
Är sugen på en CX 65” alternativt en 55” beroende på vad priset kommer ligga på.
Känns inte prisvärt ens med 20% tyvärr.Sealife kör en smygare med 20% på RM Williams innan black friday. Gäller bara till och med den 20:e. Fick nedan bild skickad till mig så har inte testat och kommer nog själv vänta på ett förhoppningsvis något bättre erbjudande under Black Friday veckan.
Prisvärt definitivt, men 20% är snålt, brukar väl gå att hitta för 2,5-3k?Känns inte prisvärt ens med 20% tyvärr.
Haha, va?Prisvärt definitivt, men 20% är snålt, brukar väl gå att hitta för 2,5-3k?
Uttryckte mig slarvigt, menar att de är prisvärda även på fullpris. Men normalt går de att hitta för 2,5-ishHaha, va?
Vart hittar du RMW för 2500Uttryckte mig slarvigt, menar att de är prisvärda även på fullpris. Men normalt går de att hitta för 2,5-ish
Om det är prisvärda, upp till köparen att avgöra. Vissa tycker CP för 3500 är prisvärda och andra tycker RMW för 5000 är det.Känns inte prisvärt ens med 20% tyvärr.
Tycker det är uselt, men verkar vara skovärldens submariner.Om det är prisvärda, upp till köparen att avgöra. Vissa tycker CP för 3500 är prisvärda och andra tycker RMW för 5000 är det.
Uselt för att du inte gillar Chelsea boots eller?Tycker det är uselt, men verkar vara skovärldens submariner.
Äger ett par Chelsea 5. Betalade mindre än vad RM Williams kostar nu.Uselt för att du inte gillar Chelsea boots eller?
Hela forumet köpte väl från nån sida förra året? Minns inte vad den hette...Vart hittar du RMW för 2500
Beställa ifrån Australien ligger väl på 3250 ish exkl tull och moms väll?
Om vi pratar normala modeller och färger.
Som sagt, subjektiv bedömning.Äger ett par Chelsea 5. Betalade mindre än vad RM Williams kostar nu.
Ah, du tänkte på det kampanjer som vart. Var nog Susegården först och sedan Collier (om nu några fick skor därifrån...?)Hela forumet köpte väl från nån sida förra året? Minns inte vad den hette...
Har flera par som använts flitigt i över 10 år utan minsta besök hos skomakare, börjar bli dags att klacka om ett par dock
Ah, du tänkte på det kampanjer som vart. Var nog Susegården först och sedan Collier (om nu några fick skor därifrån...?)
Det är väl dock ganska ovanligt att hitta det så billigt.
Skulle snarare säga att det är som en OP. Gränsar till en högre nivå, extremt pålitligt, bra material även om det finns flashigare, bra hantverk och man vet vad man får helt enkelt. Inte för dyrt men inte för billigt heller.Tycker det är uselt, men verkar vara skovärldens submariner.
Samma problem här. När jag var hos Bäckmans sa de att det var vanligt. Då RM inte var gjorda för vårt klimat.Ot men är det bara jag som har problem med att mina rmw’s gummisula släpper från läderbindsulan i tån?
Min skomakare säger att det är för att sulorna är ’oil resistant’. Jag limmar mina olika par flera ggr / år, less på det övergår nog till annat märke då jag inte upplever samma problem med andra randsydda skor med läder / gummi.
Intressant i relation till diskussionen om prisvärdhet. För 5000kr kan man väl ändå begära att sulan inte lossnar...Samma problem här. När jag var hos Bäckmans sa de att det var vanligt. Då RM inte var gjorda för vårt klimat.