Får man något mail om att klockan är skickad eller liknande? Jag var säkert sen på bollen...Första leverans imorgon om posten sköter sig. Inom ett par dagar ska man få klockorna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får man något mail om att klockan är skickad eller liknande? Jag var säkert sen på bollen...Första leverans imorgon om posten sköter sig. Inom ett par dagar ska man få klockorna.
Nr 002 på plats, riktigt trevlig!
Välarbetad paketering, travelpouch & fin kartong.
Riktigt fin!hade gärna varit med på passarounden!Nr 002 på plats, riktigt trevlig!
Bra nummer! Mycket nöje!Nr 002 på plats, riktigt trevlig!
Bra nummer! Mycket nöje!
Inget vi har lyckats mäta oss till. Tavlan ligger rätt djupt ner, svårt att avgöra på bilder då.Är det bara jag som inbillar mig eller är urtavlan sned? Tycker den ser ut att sitta snett på båda bilder.
Är det bara jag som inbillar mig eller är urtavlan sned? Tycker den ser ut att sitta snett på båda bilder.
Kanske kan vara en synvilla, lustigt att det tiltar åt samma håll i olika vinklar bara.Inget vi har lyckats mäta oss till. Tavlan ligger rätt djupt ner, svårt att avgöra på bilder då.
Vad har du för mått på handleden?Nr 002 på plats, riktigt trevlig!
Hur ställer man index på vilken månad det är för att tydligt se soltimmarna den aktuella perioden?
Jag ser ju att månaderna är graverade med streck men det är lite rörigt. Lägg ut en tydlig manual på hemsidan.
Vidare måste ni skriva en "Om oss" på sidan med ordentliga kontaktuppgifter och så vidare. Hemsidan lämnar mycket kvar att önska. Det är bättre att inte släppa den innan den är färdig, den ger nu inget bra intryck.
Den ser helt suverän ut! Gillar verkligen bezelnLyckades få av platsen från glaset.
Tavlan poppade då!
Mörkt och dystert är bra !En manual bör väll komma med klockan. Jag tycker som du, men tror för många köpare utanför KS är det nog bara utseendet och att det är en automat som är intressant. En nedladdningsbar eller länk till manual i nytt fönster vore trevligt för dom lite nördigare, då blir det inte förmycket text för dom som inte bryr sig.
En bild på klockan från sidan skulle jag önska, tog en stund innan jag säkert kunde se att bezeln var konisk/välvd.
Kontaktuppgifter fanns tydligt på sidan när jag besökte den från safari iOS11.
Kanske kan vara intressant med en kortare presentation om dom men kan bli lite för personligt och pretentiöst också. Tycker inte det är ett måste utan en smaksak som varken är rätt eller fel.
FAQ var tom och det ända som gav ett ofärdigt intryck i mina ögon.
Att hemsidan lämnar mycket kvar att önska håller jag inte riktigt med om. Jag kan tycka den känns aningen mörk och lite dyster men det är ju min personliga smak och inget som gör hemsidan dålig, dessutom verkar många gilla den designen.
Riktigt trevlig! Beställde igår, kom idag
Mörkt och dystert är bra !
Jag gillar verkligen utseendet och designen av klockan, liknar inget annat som jag känner till men med lite fantasi anar jag ett och annat DNA fragment från LW.
Riktigt trevlig! Beställde igår, kom idag
Snyggt! Gillar designen, tänker Heuer Calculator lite med bezelen. Min ligger på posten och väntar nuLyckades få av platsen från glaset.
Tavlan poppade då!
En manual bör väll komma med klockan. Jag tycker som du, men tror för många köpare utanför KS är det nog bara utseendet och att det är en automat som är intressant. En nedladdningsbar eller länk till manual i nytt fönster vore trevligt för dom lite nördigare, då blir det inte förmycket text för dom som inte bryr sig.
En bild på klockan från sidan skulle jag önska, tog en stund innan jag säkert kunde se att bezeln var konisk/välvd.
Kontaktuppgifter fanns tydligt på sidan när jag besökte den från safari iOS11.
Kanske kan vara intressant med en kortare presentation om dom men kan bli lite för personligt och pretentiöst också. Tycker inte det är ett måste utan en smaksak som varken är rätt eller fel.
FAQ var tom och det ända som gav ett ofärdigt intryck i mina ögon.
Att hemsidan lämnar mycket kvar att önska håller jag inte riktigt med om. Jag kan tycka den känns aningen mörk och lite dyster men det är ju min personliga smak och inget som gör hemsidan dålig, dessutom verkar många gilla den designen.
Hur upplevs finish/kvalité kontra pris?Riktigt trevlig! Beställde igår, kom idag
Tycker att kvaliten känns väldigt bra i relation till priset!Hur upplevs finish/kvalité kontra pris?
Vad snackar du för strunt?Manual ska följa varan och säljer man ett komplicerat ur bör den ju finnas i tryckt form i boxen. Jag kikade på sidan och kontaktuppgifter finns. Men ingen personlig kontakt är möjlig, dessutom tycker jag garantin kan höjas till 3 år. Reklamationsrätten är tre år. I övrigt är den mörka stilen på sidan läcker
Manual ska följa varan och säljer man ett komplicerat ur bör den ju finnas i tryckt form i boxen. Jag kikade på sidan och kontaktuppgifter finns. Men ingen personlig kontakt är möjlig, dessutom tycker jag garantin kan höjas till 3 år. Reklamationsrätten är tre år. I övrigt är den mörka stilen på sidan läcker
Kommer!Ingen som beställt den helsvarta versionen? Skulle vara intressant å se den på handleder innan man drar en beställning.