Att instruktionen finns på hemsidan tycker jag personligen är alldeles tillräckligt som jag skrev. Snyggt också om det kommer grafik, det är sådant som bidrar till ett premiumintryck.
Sen kan jag tycka att
@Zandibar 's jämförelse med en bezelring haltar en smula då det är en funktion som har funnits så pass länge till skillnad mot er komplikation som är unik och som inte går att få fram information om annat än hos er.
Tillgänglighet med support har jag inte ens berört.
Varför jag svarade var också, och jag är medveten om att det är som att dra sprinten från handgranaten och sen stoppa den i munnen, då jag inte riktigt förstår varför i sammanhanget relevanta frågor möts med skepsis från en del medlemmar. Det känns som att det i det här fallet är avsändaren snarare än åsikten som skaver. Kritik är väl toppen att få så länge den är saklig? Allt är inte per automatik trollåsikter bara för att det framförs av en specifik användare. Gällande förklaringen av komplikationen med soltimmarna så var den väl också rimlig med tanke på att den nu finns på hemsidan.
Jag tror att 99,9% av KS medlemmar inklusive jag själv hoppas att Bolm blir en succé och framgångssaga, och att det kommer fler modeller inom en snar framtid. Men nog måste det trots det finnas utrymme för fler åsikter än bara 100% positiva. Det är väl dessutom sällan eller aldrig som ett micromärke har tagits emot med en så stor dos kärlek och hurrarop.