martinib
Basic
Din vita är JÄTTEfin. Skulle jag köpa igen idag, tror jag prova den vita.No, you ´n´me WIS bro, you ´n´me
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din vita är JÄTTEfin. Skulle jag köpa igen idag, tror jag prova den vita.No, you ´n´me WIS bro, you ´n´me
Vilka två modeller har du? Trodde du hade samma som jag...Din vita är JÄTTEfin. Skulle jag köpa igen idag, tror jag prova den vita.
Svarta och en titan tjockis.Vilka två modeller har du? Trodde du hade samma som jag...
I bet it wears like a feather in ti. Lägg upp en bildSvarta och en titan tjockis.
Japp. But all Ones are light.I bet it wears like a feather in ti. Lägg upp en bild
Väldigt snygg modell Är det lysmassa i index men inte på visarna? Den är väl LE, men kanske inte så svår att hitta?Japp. But all Ones are light.
Note curved back
Väldigt snygg modell Är det lysmassa i index men inte på visarna? Den är väl LE, men kanske inte så svår att hitta?
Då får man sätta den på ”maybe someday” listan Den verkar välbalanserad i storlek , mycket snygg modellIngen lysmassa. Den är AR5030-59L, normal utbud, inköpt från tyskland.
Wow! Visste inte att du köpt den lite mindre också. Nöjd med den?Japp. But all Ones are light.
Note curved back
Den blev jag lite sugen på. Till skillnad från de andra.Japp. But all Ones are light.
Note curved back
Ja... jag har varit borta från KS ganska länge - det är för dyrt!!Wow! Visste inte att du köpt den lite mindre också. Nöjd med den?
Ha, jag förstår det... tror jag har glömt priset, eller prova att göra såDen blev jag lite sugen på. Till skillnad från de andra.
Lite avskräckt av priset jag hittade i Tyskland bara.
WIS indeed.
Du får ta och posta lite fler bilder på den tycker jag. Storleken är ju helrättJa... jag har varit borta från KS ganska länge - det är för dyrt!!
Ja, nöjd med den. Jag använder den mest på kontoret - lite synd jag har jobbat hemifrån nästan 6 månader nu...!
Ha, jag förstår det... tror jag har glömt priset, eller prova att göra så
Den är visserligen snygg, men jag är inte helt säker på om jag tycker 39mm och en 5-delad länk var en uppgradering. Inte ens en "äkta" 5-delad länkDet är ju fortfarande en modell utan datum och med ett högt pris... är det amerikanska handleder man siktar in sig på?To nye modeller med Caliber 0100 lanseres 14. oktober.
https://citizen.jp/product/the-citizen/lineup/detail/index.html?seihin_no=AQ6100-56A
Tror vi ska inte se 0100 med datum, med tänkte på AT kristall, hög frekvens och ecodrive.Den är visserligen snygg, men jag är inte helt säker på om jag tycker 39mm och en 5-delad länk var en uppgradering. Inte ens en "äkta" 5-delad länkDet är ju fortfarande en modell utan datum och med ett högt pris... är det amerikanska handleder man siktar in sig på?
Wow! Ref?Ny ankomst
Jätte nöjd med den här
Grattis! Nu blev jag sugen på den röda igenNy ankomst
Jätte nöjd med den här
AQ4020-54XWow! Ref?
Förstår det, den var inte lätt att bestämma. Nu jag har min blå One och gröna Chronomaster. Nästa ska bli nånting rödGrattis! Nu blev jag sugen på den röda igen
You´re probably right. To me, the perpetual calendar and 100m WR is part of the "Chronomaster" concept as a total, so the cal0.100 should not be inkluded in that line but keep flying on its own wings imoTror vi ska inte se 0100 med datum, med tänkte på AT kristall, hög frekvens och ecodrive.
I suppose Cal.0100 are The (ultimate) Citizen, but I know ow what you mean.You´re probably right. To me, the perpetual calendar and 100m WR is part of the "Chronomaster" concept as a total, so the cal0.100 should not be inkluded in that line but keep flying on its own wings imo
Och grattis till Gröngölingen How do you find the bracelet? I remember thinking it was a bit sharp on the inside...
Spännande med nya modeller även om jag gillar visarna och storleken på de gamla modellerna merTo nye modeller med Caliber 0100 lanseres 14. oktober.
https://citizen.jp/product/the-citizen/lineup/detail/index.html?seihin_no=AQ6100-56A
Du har så många äldre skarpa klockor så det är helt otroligtChrono Master Chronometer från 69 på orginal krokodil.
Nu minns jag inte om det är kortare eller längre än GS låsen, men viss vore det trevligt om fler länkar hade Omegas gamla teleskop lås...Har varit rätt sugen av och till på en AQ4041 men sen såg jag låset på armbandet...
Ser ju rätt långt ut? Har svårt att se hur det skulle funka på en smal arm som min :s