• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Inget fynd men kul ändå - inte sett så många DS med guldindex och stålcase. :)
268498017_139fb027-f699-45e0-bc38-06a1575de919.jpg
 

Kalkyl

Panerai
2-Faktor
Står inte 7s26 på bakboetten. På insidan av locket står det Sazo 7/17, ser ut att vara handskrivet. Låter som jag kanske inte gjort mitt livs fynd, är ju väldigt lik den på bilden.
 

Exxet

Rolex
Står inte 7s26 på bakboetten. På insidan av locket står det Sazo 7/17, ser ut att vara handskrivet. Låter som jag kanske inte gjort mitt livs fynd, är ju väldigt lik den på bilden.
Tyvärr finns det ju några på Tratten som säljer såna, inköp 100:- sålt 3-500:- säljer man 20 st blir det ju lite förtjänst.
Googla på numret på bakboetten, ska se ut typ: 7009-7885, så kan du lista ut hur klockan egentligen ska se ut
 

Kalkyl

Panerai
2-Faktor
Tyvärr finns det ju några på Tratten som säljer såna, inköp 100:- sålt 3-500:- säljer man 20 st blir det ju lite förtjänst.
Googla på numret på bakboetten, ska se ut typ: 7009-7885, så kan du lista ut hur klockan egentligen ska se ut

Det står 7009-3131 A2 och snabb googling ger många klockor på eBay som sålts för 10 pund typ, dock stor variation på urtavlorna. Har gjort några trevliga köp här på KS så håller mig här istället. Tack för svaren!
 

Exxet

Rolex
Det står 7009-3131 A2 och snabb googling ger många klockor på eBay som sålts för 10 pund typ, dock stor variation på urtavlorna. Har gjort några trevliga köp här på KS så håller mig här istället. Tack för svaren!
Du kan ju försöka att kontakta säljaren och häva köpet, men det går att göra bra köp på Tradera, bara man kollar runt lite innan och läser på, även om det inte är något plåster på såren är du inte ensam om det här.
 

Fadershan

Patek
Fick hem den här idag, tänkt som en examenspresent till min syster. Grym tavla, tyvärr så har någon putsat indexen och skadat patinan något...

Hon gillar bling så funderar på att fixa en passande länk, mesh i guld kanske?

20180322_150754.jpg
Nämen wow, cool. Hör av dig ifall du hittar en annan dinka till systern du tycker passar bättre ;)
 
Topp