• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
För att vara en sÄn ovanlig klocka verkar det finnas GOTT om dom hÀr i trÄden iaf
CF3FC04C-BD17-4E62-9E29-F03361372A48.jpeg
 
Senast Àndrad:

KenKun

Patek
2-Faktor
Lite. Var kul att ha i samlingen, men anvÀnde inte den sÄ vÀrst ofta. Stundtals lite obekvÀm pÄ grund av tyngden.

KÀndes lite onödigt att lÄsa upp sÄ mycket pengar pÄ nÄgot som bara var inlÄst, dÀrav försÀljningen.

Men... Den var trevlig att titta pĂ„ i alla fall 😌

C4739A74-E3C9-4D52-987F-69AC7471A921.jpeg
 

FlipSwede

Audemars
Dagens marknadspris Ă€r morgondagens list 🙈

Lite sa kanns det val. A andra sidan kan man ju fa hyfsad avkastning pa pengarna medan man vantar om man har tur/kunskap,och vaga det mot vad som ar vart mest. Kopa nu for dagspris och ha det man vill ha idag eller vanta och da anse att vantan ar vard det formodat lagre pris man far.

Men vem vet hur Rolexpriser ar om 5ar med dagens inflation?
Och hur manga Rolexhandlare som kommer kapas. Jag far kanslan av att det ar minst en formycket i Sthlm,samt nagra mindre stader i Sverige som mycket val kan ryka de narmaste aren om "stadningen" fortsatter.

Hursomhelst sa ar det val bara att gratulera om det kommer en klocka tillslut.
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Det Ă€r en grymt trevlig klocka! Men hade den varit lika eftertraktad om beg.priset lĂ„g pĂ„ 80% av list? Hade beg.priset varit 80% av list hade den dĂ„ varit sĂ„ poppis? Vem Ă€r han Marknaden? Kan man fĂ„ tag pĂ„ honom? SĂ„ mĂ„nga frĂ„gor... đŸ˜±đŸ˜‰
IMG_20210611_071713-01.jpeg
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Det Ă€r en grymt trevlig klocka! Men hade den varit lika eftertraktad om beg.priset lĂ„g pĂ„ 80% av list? Hade beg.priset varit 80% av list hade den dĂ„ varit sĂ„ poppis? Vem Ă€r han Marknaden? Kan man fĂ„ tag pĂ„ honom? SĂ„ mĂ„nga frĂ„gor... đŸ˜±đŸ˜‰
IMG_20210611_071713-01.jpeg
Fortfarande poppis, men inte lika mycket hets.
Som 116520
 

Hmmmm

Omega
Lite. Var kul att ha i samlingen, men anvÀnde inte den sÄ vÀrst ofta. Stundtals lite obekvÀm pÄ grund av tyngden.

KÀndes lite onödigt att lÄsa upp sÄ mycket pengar pÄ nÄgot som bara var inlÄst, dÀrav försÀljningen.

Men... Den var trevlig att titta pĂ„ i alla fall 😌

C4739A74-E3C9-4D52-987F-69AC7471A921.jpeg
Denna Àr den ulötimata. GÄtt upp typ 300 000 kr pÄ tre Är? Baguettediamenterna Àr sÄ grymma!
 
  • Like
Reactions: PJZ

Laplander

Rolex
Daytona red.JPG


Bjuder pÄ en reprisbild av min 116520, man saknar inte kon förrÀn bÄset Àr tomt heter det...
HÀr hade jag oförhappandes hamnat pÄ ett hotell med inbyggd redlight i sÀnggaveln, frÀscht!!!
 

Bonumm

Panerai
Ingen som sett nÄgon utav de nya 116509 med meteorittavla till salu? Det verkar som det knappt har slÀppts nÄgra utav den nya modellen.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hittade dessa bilder i min mobil, dÄ jag sökte en annan bild, Ängrar som fan att jag inte köpte denna dÄ det begav sig! Var pÄ en GTG i Sthlm i OKT 2014, var pÄ Rob Engström i ett Àrende, denna plockades fram, och jag blev lite köpsugen, men vÄgade inte ta steget dÄ det var lite för mycket is för min smak och den saknade dessutom tillbehör. Kom inte ihÄg exakt vad denna vad dom ville ha för den, men det var antingen 80k eller 110k har jag för mig. Lutar mest Ät 80k, min magkÀnsla sÀger att det var sÄ!

Ja jÀvlar, idag ligger vÀl denna modellen frÄn 300k och uppÄt, sorry för dÄliga bilder, men mobilkameran sög rejÀlt pÄ den tiden det hÀr begav sig, och inte som idag.

EE2D1773-FA32-4C60-A4F6-7037502B2DA3.jpeg
F7A1507F-04FE-4195-9DC9-5E7D4B5AE9B7.jpeg
 
Topp