• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" tråden! 🤙🏼

SIRdavid

Panerai
Jag älskar Daytona! Gör inte ni?
20180223_080824.jpg
 

N.M.O

Cartier
2-Faktor
Vecka 43 plockades denna ut från AD. Överlämnad till morsan en vecka senare. Såhär hittar jag den nu när jag kommer över för middag. Vissa gillar väl att slita in sina grejor snabbt antar jag? :D
151688973681817769564.jpg

Jag konfiskerade klockan i fråga. Lovar hon bot och bättring kan hon få tillbaka den nästa vecka...

Uppföljning!
15194071305602102965192.jpg


Kvartssamtal, konfiskering, tårögt bönfall. Inget hjälper... Om jag är envis så är fan morsgumman sju resor värre :banghead:
 

Bonumm

Panerai
Fick precis reda på att det är dålig tilldelning på 116500 till ADn i Finland där jag står i kö. Har väntat ett halvår och kön är nog längre nu än i somras :( Det blir nog att betala lite premium ändå, orka vänta 2år till.
 

Linus

Cartier
Ni som har en 116500, hur känner ni för PCL? Känns det lite för "blingigt" eller funkar det? Alltid varit tvek till detta på just Daytona, men kanske är det dags nu.
 
Topp