Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt! Det är den klockan jag använder mest i min samling.Äntligen är den på plats...
Grattis till en fin klocka. Funderade på en likadan för ett tag sedan. Saknade min gamla Jazzmaster seaview. Snöade sen in på Khaki field istället. Mycket imponerad av Hamilton överlag och kvalitén man får för en hyfsad peng. Absolut inte min sista .Äntligen är den på plats...
Bra den där. Mer field än så blir det inte .En sån här måste jag ha! Cool klocka för vettig peng
Jaha, då trillade man dit igen. Kikade lite på Olferts hemsida och vad hände? Jo givetvis ett tryck på köpknappen. Blev en Khaki på 38mm med ref. H70455553. Ett bra komplement till min svarta. Nu återstår bara den obligatoriska hemska väntan som inte är min starka sida .
Absolut. Visar den säkert mer än gärna .Riktigt bra med vit/silver tavla! Ska bli kul att se fler bilder när du fått hem den.
Grattis!! Och jag förstår att du är nöjd, det där är en riktigt fin klocka!!Äntligen är den här! Den som kom på "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" hade fruktansvärt fel. Byt ut aldrig med alltid så blir det bättre. Iallafall så kom den idag. Personalen på utlämningsstället hade klätt upp sig och vattenkammat sig för min ankomst. Hade vissa svårigheter att hitta paketet, varpå jag, lätt kallsvettig var två ögonblick ifrån att klättra över disken för att assistera. Kunde blivit hemskt fel och kanske andra armband runt handlederna istället .
Hamilton Khaki field 38mm silver med H-10 verket som ger 80 timmars powerreserve.
Första gången för mig med en klocka på 38mm men inte den sista. Sitter fantastiskt skönt på handleden. Tavlan är riktigt bra. Mycket nöjd .
Riktigt fin den där! Stort grattis till nya dinkan! Sitter ju kanon på dig.Äntligen är den här! Den som kom på "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" hade fruktansvärt fel. Byt ut aldrig med alltid så blir det bättre. Iallafall så kom den idag. Personalen på utlämningsstället hade klätt upp sig och vattenkammat sig för min ankomst. Hade vissa svårigheter att hitta paketet, varpå jag, lätt kallsvettig var två ögonblick ifrån att klättra över disken för att assistera. Kunde blivit hemskt fel och kanske andra armband runt handlederna istället .
Hamilton Khaki field 38mm silver med H-10 verket som ger 80 timmars powerreserve.
Första gången för mig med en klocka på 38mm men inte den sista. Sitter fantastiskt skönt på handleden. Tavlan är riktigt bra. Mycket nöjd .
Lite förvånad och glatt överraskad idag när jag upptäckte att denna har H-10 verket med 80 timmars powerreserve. Går ruskigt bra när jag har mätt driften. Felmarginalen är mindre än 2 sek/dygn och det är rätt ur boxen. Hyfsat för en klocka som kostar under 5000 spänn. Starkt jobbat Hamilton .
Absolut. Mycket prisvärt. Ett stabilt verk och bra finish på både boett och tavla. Jackpott med liten insats. Har haft betydligt dyrare klockor genom åren men för tillfället så håller Hamilton mig lugn och nöjd . Ganska kul.Det är samma verk som Tissot Powermatic 80. Konstruktionen bygger på eta 2824. Imponerande prestande. Särskilt om man beaktar det modesta priset.
Vet du ref.nr på den?En sån här måste jag ha! Cool klocka för vettig peng
om du hittar någon som har den inne så låt mig få vetayes:
H69429931
Tack och bock! Absolutom du hittar någon som har den inne så låt mig få veta
Kolla här..dock 2-3 veckors lev tid..om du hittar någon som har den inne så låt mig få veta