HahahaDussin dinka!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HahahaDussin dinka!!!
Är det du som säljer?
Nä, inte Kenkun som säljer.Är det du som säljer?
[/QUOTE]Nä, inte Kenkun som säljer.
Första bilden kan inte vara ägarens heller. Den postades på Paneraicentral och tillhör denna kille - https://www.instagram.com/xclnlife/
Dåligt att låna någon annans bild utan att nämna det, man får ju lite dåliga vibbar..
Sånt här kan ju nästan få en att börja gå på fotboll i Sötälje igen...
Om den nu är legit vill säga.. För grynig bild för att mina gamla ögon kan se exakt vad det är..
Snyggt…lägg gärna upp ett wristshot när du har möjlighet!Det som började bra slutade lite i halvpanik. Affären gick i hamn och jag köpte min nya panna. Dock kom tidspressen in (var tvungen att hinna med tåget hem) och tappade av misstag bort en av skruvarna när jag skulle byta strap utan att gå in på detaljer.. Tur i oturen - ringde säljaren och han hittade skruven!
Nya klockan blev som utlovat en keramisk panna - pam292 radiomir utan möjlighet till wristshot, men det blir det i nästa vecka!
Klipper du en 382:a hoppas jag man får klämma någon dag. Den är så sjukt fet!
Nyservad (helservice = polerad) Pam48. Hämtad i lördags hos urmakaren när jag var på kombinerat dop/bröllop i Västerås! Nu skall den väl ticka på i 10 år tills nästa gång det är dags för en service. Och jag tycker fortfarande att den räcker gött och väl med sina 40mm, det som är extra roligt är att just denna modell har utgått från sortimentet. Skulle kunna tänka mig att byta till eller köpa brodern 00119 som har en gråblå tavla som jag anser är snygg!
Panerai pam48
pam00119.
En Panerai ska vara 44mm+ ......Jisses, den var snygg. Verkar dock vara helt omöjlig att hitta...
för en som är van vid 40mm klockor kommer jag nog aldrig kunna kliva över 42. Har ändå testat en 47mm panna, visst den känns inte 47mm stor men fortfarande för stor för min smak.En Panerai ska vara 44mm+ ......
40mm på en Panerai är ju för damer....En Panerai ska inte vara 40mm...Kolla bara historiskt...för en som är van vid 40mm klockor kommer jag nog aldrig kunna kliva över 42. Har ändå testat en 47mm panna, visst den känns inte 47mm stor men fortfarande för stor för min smak.
Riktigt häftig butik i Dubai Mall. Var själv tvungen att ta en bild av den stora klockan där inne.Dagens foto. Panerai dealer i Dubai Mall.
Skitnyggt! Gillar herrklockor på kvinnor - min fru kör Explorer II (som hon tagit av mig och gjort till sin....)
Funkar på tjejer också.
Fina bilder mannen!Nyservad (helservice = polerad) Pam48. Hämtad i lördags hos urmakaren när jag var på kombinerat dop/bröllop i Västerås! Nu skall den väl ticka på i 10 år tills nästa gång det är dags för en service. Och jag tycker fortfarande att den räcker gött och väl med sina 40mm, det som är extra roligt är att just denna modell har utgått från sortimentet. Skulle kunna tänka mig att byta till eller köpa brodern 00119 som har en gråblå tavla som jag anser är snygg!
Panerai pam48
pam00119.
Sitter och funderar på om jag borde byta min 425 mot något med kronskydd.
Vad säger panelen?
Om, frågan är vad. Tänker mig samma prisklass.
Kan inte någon köpa den, sorgligt att se den bumpas på blocket.
Om ni sponsrar mig, så köper jag denKan inte någon köpa den, sorgligt att se den bumpas på blocket.