A.J.
Silver
Grattis!Efter en lång tids jakt fick jag äntligen min efterlängtade Panerai PAM 510 igår!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Efter en lång tids jakt fick jag äntligen min efterlängtade Panerai PAM 510 igår!
Boom! GrattisFick hem min nya 1537 igår.
Grattis!
Tusen tackBoom! Grattis
Grattis! Kul med så många nya pannor senaste veckan!Fick hem min nya 1537 igår.
Höj nivån nu och sluta att vara så kategorisk. Saker är inte svart eller vitt allt som oftast. Och vad har min försäljning att göra med om 632, 773,1000 mfl är något att ha eller inte?Säger killen som haft sin till salu sedan oktober....
Fick hem min nya 1537 igår.
Det är något som infördes relativt nyligen. Panerai ville differentiera sig lite kanske, och introducerade blå som sin accentfärg.Vad är historien bakom den ljusblå subsekundvisaren på flera modeller? Finns det någon koppling till tidigare referenser eller är det något som infördes relativt nyligt?
Alright, har lite svårt att bestämma mig vad jag tycker om den. Ena sekunden - snygg! Andra sekunden - jävlar vad ljusblå den är.Det är något som infördes relativt nyligen. Panerai ville differentiera sig lite kanske, och introducerade blå som sin accentfärg.
Själv tycker jag, alltid snygg.Alright, har lite svårt att bestämma mig vad jag tycker om den. Ena sekunden - snygg! Andra sekunden - jävlar vad ljusblå den är.
Om det är Arriatas så får du nog flyga till Kalifornien och hämta den. :/Är det någon här som hänger mer frekvent på Paneristi forumet och har köpt från någon privatperson? Hittade en 232 till salu där och börjat tänka ohälsosamma tankar.
Det stämmer. Jag insåg inte riktigt vad CONUS var för något förens nu, osis Fanns ett par på C24 men betydligt dyrare. Jakten får fortsättaOm det är Arriatas så får du nog flyga till Kalifornien och hämta den. :/
En enkel GTG.
127, 587, 911 och 590
Festast till mest mellanmjölk, jag står för mellanmjölken i den här uppställningen
422!!Hej alla,
Jag kan inte bestämma mig så jag behöver hjälp. Valet står emellan 510 & 590. Vilken hade du valt och varför?
Tack på förhand
Hej alla,
Jag kan inte bestämma mig så jag behöver hjälp. Valet står emellan 510 & 590. Vilken hade du valt och varför?
Tack på förhand
Hej alla,
Tack på förhand
Hej alla,
Tack på förhand
Kopplingen var att du påstod att jag kör ett korståg för att jag skriver att din modell är en snålpanna, uppenbarligen var det känsligt för dig. Jag kommer fortsätta informera folk som frågar om snapbackmlodeller. Det är knappast personligt mot dig eller din klocka.Höj nivån nu och sluta att vara så kategorisk. Saker är inte svart eller vitt allt som oftast. Och vad har min försäljning att göra med om 632, 773,1000 mfl är något att ha eller inte?
510 pga av nedanHej alla,
Tack på förhand
510 för att få 3an.
510 finns väl med sandwichtavla också, den hade jag valt isf