Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kämpa!! Här är det i alla fall fortfarande ”vitaskorväder” även om jackan är påJag säger hej och trevlig helg 🖐 fortsätter att kämpa på i värmen
Missat 1075?Vänta nu lite, den här var ju riktigt skarp!
Från @pushin_pam
Jag kastas snart tillbaka till verkligheten men jackan är avKämpa!! Här är det i alla fall fortfarande ”vitaskorväder” även om jackan är på
Missat 1075?
Nej då, men just den på den här bilden var den riktigt fin. Bilderna från Panerai fick den att verka lite tråkig.
Pushin’ är bra på att ta bilder också, på samtliga ur hans enorma samling.
För mig att den är destro görs den mindre attraktiv, just för att den ersätter 372
Destro tycker jag är über-coolt! Oj, så den här är alltså den officiella ersättningen av 372? Tråkigt.
Sa de någonsin att ni tar vi bort 372 och introducerar 1075 istället?Japp! 372 är ute ur matchen sen något år tillbaka då denna kom ut.
Hade gärna sett denna och 372 för att täcka alla baser, det blir ett kul kompliment
1075 har inte funnits på Panerais hemsida på länge så den är väck den med antar jag?Sa de någonsin att ni tar vi bort 372 och introducerar 1075 istället?
Ja just ja. Så är det säkert också.1075 har inte funnits på Panerais hemsida på länge så den är väck den med antar jag?
Sa de någonsin att ni tar vi bort 372 och introducerar 1075 istället?
Måste bara bjuda på den här, trevlig helg
Jag har kanske inte flippat ofta men sålt totalt 5 pannor och alla var här på KS.Till er som flippar pannor ofta, vilka fler kanaler annonserar ni på?
Jag har inte gjort det tidigare men då kronan står så lågt kan det kanske vara bra att sälja internationellt. Testa gå via fb gruppen ”paneristi.com sellers”Till er som flippar pannor ofta, vilka fler kanaler annonserar ni på?
Jag har visserligen inte sålt många men när jag gjort det har det varit på KS, Paneristi.com, inbyten till handlare mot andra pannor men även blocket.Till er som flippar pannor ofta, vilka fler kanaler annonserar ni på?
Jag har kanske inte flippat ofta men sålt totalt 5 pannor och alla var här på KS.
Jag har inte gjort det tidigare men då kronan står så lågt kan det kanske vara bra att sälja internationellt. Testa gå via fb gruppen ”paneristi.com sellers”
Tack för tipsen, testar att posta i dem grupperna också. Hade ju varit kul/smidigt att sälja här men snart är man ju nere på inbytesprisJag har visserligen inte sålt många men när jag gjort det har det varit på KS, Paneristi.com, inbyten till handlare mot andra pannor men även blocket.
Du kan också testa Paneristi Norway på FBTack för tipsen, testar att posta i dem grupperna också. Hade ju varit kul/smidigt att sälja här men snart är man ju nere på inbytespris
Kan vara för att dem har en tillräckligt egen design som få andra märken. Personligen har jag märkt att mitt intresse för klockor nästan försvinner helt när jag inte har en Panna.Tja!
Börjar närma mig insikten att panerai är jävligt coolt och det är dags för en första snart, men då slog det mig; Hur kommer det sig att panerai har ett såpass stort following?
Det finns ju många klockmärken med samma typ av legacy osv, men få märken har fått igång sin fanbase på samma sätt som panerai, vad är anledningen?
Grattis - en klassiker helt enkelt!
Efter en lång reasearch och jakt var det dags, min första Panerai är införskaffad i en trevlig bytesdeal. PAM312
Jag har egentligen inget bra svar på frågan. Däremot kan jag säga att jag för egen del började gilla snacket runt Panerai och känslan bland fan-basen innan jag började gilla själva klockornaTja!
Börjar närma mig insikten att panerai är jävligt coolt och det är dags för en första snart, men då slog det mig; Hur kommer det sig att panerai har ett såpass stort following?
Det finns ju många klockmärken med samma typ av legacy osv, men få märken har fått igång sin fanbase på samma sätt som panerai, vad är anledningen?
Stort grattis och välkommen!
Efter en lång reasearch och jakt var det dags, min första Panerai är införskaffad i en trevlig bytesdeal. PAM312
Snacka med @oddface!Och band jakten är igång, nån som kan tipsa om prisvärt alternativ till det här? Tänkt köpa ett original också men vill avvakta med det tills de slår upp dörrarna till butiken.
Gratulerar!