pavloshundar
Basic
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle precis skriva att den var skitsnygg! Me like!Förstår inte varför så många ogillar den här modellen, sitter helt perfekt. I alla fall på mig .
Schysst! Vad är det för modell? En special edition?Trivs bra.....
Kul, 2-0 till Pam244Skulle precis skriva att den var skitsnygg! Me like!
Köpte du den från K&S här är det bara att gratulera till ett klipp!Trivs bra..... Pam390
Älskar att du är konsekvent!!Tror jag nämnt det tidigare i tråden men gör det igen:
SKRIV UT REF NÄR NI POSTAR BILDER
Då kan vi alla lära oss mer om hur de olika modellerna ser ut
(Bara ett önskemål så klart!)
limited edition - 2000 exSchysst! Vad är det för modell? En special edition?
Grattis till ett kanonköp!Trivs bra..... Pam390
Nymans monopol gäller bara i Sverige.Aha, visste jag inte, trodde Nymans hade monopol på PAM .
Ska upp till Sthlm nästa vecka, värt att kolla.
Fin! Jag är i valet o kvalet om jag ska sälja av min Batman blnr o satsa på en Panerai modell "dyrare" eller en billigare och en explorer II 42 mm. Vill ha en lite större klocka tror jag. Tack för dit engagemang! Lite sugen på en Hublot oxå@maximuspro sen har du ju pam112 också. Rätt ren basic modell. Ligger ute en på K&S nu från 2008. Dock dålig koll på prisbilden om det är bra el inte...
https://klocksnack.se/threads/panerai-pam112-32-8k.58967/
Låtsas som att jag inte hörde det sistaLite sugen på en Hublot oxå
App, app, app! Inget skitsnack om Hublot tack!Låtsas som att jag inte hörde det sista
Jag sa inget...men du vet vad jag tänkerApp, app, app! Inget skitsnack om Hublot tack!
Håller med, behöver klämma lite känner jag....För lite bilder människor! Hur f*n går det med vår gtg?
(512)
Wtf?Faq yeah, det vore något
690<--->605
690
Kolla in luminor base 112Must have
Timme,minut men ingen sekund.
Vanliga siffro 3 6 9 12, inget annat
Sandwich tavla
44 mm eller mindre
Om vi börjar i änden prefer + önskemål om size. Radiomir (normalt) i 42, 45 och 47. Med dina krav har du 42orna att välja på. Sen hade du önskemål om stål.Trodde aldrig jag skulle komma så långt ner i träsket. Men nu är tiden snart mogen för en Panerai. Måste bara hitta rätt först
Finns det en ref (ny som gammal) med följande spec?
Must have
Timme,minut men ingen sekund.
Vanliga siffro 3 6 9 12, inget annat
Sandwich tavla
44 mm eller mindre
Nice to have
datum
Gmt
I prefer
Stål före annat
Radomir före annat
Inga GMT utan sekund. Tvivlar på datum utan sekund också.Jag har fastnat för 210 610 0ch 643
Men då glider jag lite uppåt med storleken.
Om 45 mm är ok. Finns det ngn med datum och Gmt men utan sekund?
Kör En Base och en 216570 är mitt tips. Tycker att Basemodellerna är underbaraFin! Jag är i valet o kvalet om jag ska sälja av min Batman blnr o satsa på en Panerai modell "dyrare" eller en billigare och en explorer II 42 mm. Vill ha en lite större klocka tror jag. Tack för dit engagemang! Lite sugen på en Hublot oxå
Base? Exempel på detKör En Base och en 216570 är mitt tips. Tycker att Basemodellerna är underbara
Skulle inte TS själv börja med Panerai igen ?Kör En Base och en 216570 är mitt tips. Tycker att Basemodellerna är underbara