Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där ska jag ge mig på någon dag framöver, såg enkel och god ut. vad har du i skålen bredvid?Bun bo Hue. Vietnamesisk stark nudelsoppa från Hue. Fläsk- och nötkött, ingefära, citrongräs och fisksås bl.a. Mycket gott! Värmer när den här vintern aldrig vill ta slut.
Kolla gärna Helens recipes på tuben. Hon gör bra vietnamesisk mat på europeiska. Tror hon bor i Tyskland. Det är lite sate på chili, lök, schalottenlök, lite av buljongen, citrongräs o ingefära!Den där ska jag ge mig på någon dag framöver, såg enkel och god ut. vad har du i skålen bredvid?
Fint, tackKolla gärna Helens recipes på tuben. Hon gör bra vietnamesisk mat på europeiska. Tror hon bor i Tyskland. Det är lite sate på chili, lök, schalottenlök, lite av buljongen, citrongräs o ingefära!
Ser rätt bra ut ändå. Ska till kph om en månad. Den lille fede tror jag det blir då!Matklubben steak i cph.
Bra råbiff, saknade dock senap och äggulan. 3,5/5
Entrecote, bra stektid på köttet. Grym bea och goda pommes 3,5/5 då de glömde att fråga hur jag ville ha köttet, (önskade rare och inte medium)
Desserten då, helt ok pannacotta med rabarber kompott. 3/5
Totalt med service: en svag 4 poängare.
Hafe aldrig nått upp till 5/5, men väl ett prisvärt besök! Utan tvekan.
Tack som fan, det var härligt att få göra den
Haha det får man väl se om man får en inbjudan att köraGrattis @Joffrey , blir det Cook along med dig i sommar på smaka på Stockholm?
Tack som fan, det var härligt att få göra den
Haha det får man väl se om man får en inbjudan att köra
HahaOm du vinner så får du lova att tacka Klocksnack för allt stöd när du sitter i morgonsoffan på Tv4
Kan annars rekommendera The Market Asian. Var där i lördags och det var magiskt!Ser rätt bra ut ändå. Ska till kph om en månad. Den lille fede tror jag det blir då!
Semifinal bara faktisktÄr Lotta lika härlig i verkligheten som på TV? @Joffrey
Grattis till finalplatsen!
Förlåt, men jag har missat.. vad är det du tävlat i? Heja heja!Semifinal bara faktiskt
Lotta är om möjligt ännu härligare i verkligheten, det är otroligt mysigt att hänga med henne!
Jag är topp 3 i Sveriges Mästerkock just nuFörlåt, men jag har missat.. vad är det du tävlat i? Heja heja!
WOW! Grymt! Kämpa på och lycka till!Jag är topp 3 i Sveriges Mästerkock just nu
Du är verkligen fantastisk, sitter på nålar varje vecka!Jag är topp 3 i Sveriges Mästerkock just nu
Mischa.Joffery är stabil. Tänk om jag är med i juryn. Vem är jag? Den som skriver Mischa riskerar att bli min första block.