Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle gissa på att du får runt en tusenlapp på forumet.Vad kan en denna DS Action vara värd i runda slängar? Har inte sett med denna tavla allt för mycket. Tänker att det är lika bra att fråga er Certina kunniga. Medföljer orginallänk, låda och cert.
Håller med! En matt tavla och lite fetare blankt parti på bezeln hade varit nåt. Bezeln är nog största turn-offen för mig så jag håller mig till originaletSer bra ut, ja!
Om man ska vara petig så vore det trevligt med annat än natoband (?)
Lite tvek på sunbursttavlan också. Hade hellre sett en mattare tavla med tanke på arvet, meeen man kan inte få allt
Kan du inte ta lite bilder i olika vinklar. Vore kul att jämföra boetter och såntHåller med! En matt tavla och lite fetare blankt parti på bezeln hade varit nåt. Bezeln är nog största turn-offen för mig så jag håller mig till originalet
Finns en del bra bilder i denna viktiga tråd;Kan du inte ta lite bilder i olika vinklar. Vore kul att jämföra boetter och sånt
Kul ändå att de är så lika. Många fina bilder, tackFinns en del bra bilder i denna viktiga tråd;
Certina SuperPH
Helt rätt look! Har du provat tidigare, är de bra? Nej, inte testat tidigare. Hämtade faktiskt precis ut det, känns över förväntan än så länge!klocksnack.se
Ungefär mina tankar också, rätt dimensioner men faller lite på proportioner och smådetaljer. Samtidigt tycker jag den "nya" är lyckad och förstår att man väljer att modernisera vissa saker. Har saknat den karaktäristiska orangea minutvisare, kul att den kom med nu.Håller med! En matt tavla och lite fetare blankt parti på bezeln hade varit nåt. Bezeln är nog största turn-offen för mig så jag håller mig till originalet
Edit, bättre bild kanske:
Vad kan en denna DS Action vara värd i runda slängar? Har inte sett med denna tavla allt för mycket. Tänker att det är lika bra att fråga er Certina kunniga. Medföljer orginallänk, låda och cert.
Typiskt dig att lura till dig halva butikenNågot är på gång
Typiskt dig att lura till dig halva butiken
Ut med språket!
Det va en sån väska medNu kan du snart köra en Joey!
Riktigt nice! Är det nya 43:an?Länk kortad
StämmerRiktigt nice! Är det nya 43:an?
Så många rätt Certina gör just nu alltså. Riktigt fin i tvåton!Länk kortad
Men kunde kanske vart 41-42 iställetSå många rätt Certina gör just nu alltså. Riktigt fin i tvåton!
Man kan inte få alltMen kunde kanske vart 41-42 istället