• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Bra liv i tavlan på den här
20191117_105320.jpg
20191117_105324.jpg
20191117_105336.jpg
20191117_105409.jpg
 

David71

Rolex
2-Faktor
@Diskaren - Hej fick du svar ang hur lång leveranstiden är ?

Jag kommer ringa på måndag men kan knappt vänta tills dess. Är nyfiken vad du fick för svar. Även om risken finns att kö tiden skiljer något idag från augusti

Tack på förhand
A.Khaless

När jag ställde mig i kö hos Harrods så sa dom 8-12 månaders väntetid. Dom ringde efter drygt 4 månader.
 

Nr-3

Breitling
Gott, då vet jag - Tack. Kan tänka mig att många tackar nej och därför är chansen stor att det går fortare än den tid de kommunicerar ut. Jag kommer dock inte ångra mig och jag kommer inte sälja den vidare :)
 

supreeme

Omega
Jag fick mail igår kväll att jag har en Harrods BB att plocka ut. Nu kommer jag av olika anledningar att välja att inte hämta ut den. Tänkte om det finns någon som är sugen på att ta över min plats? Vore kul om någon annan fick glädje av den istället. Vill inte ha något för det själv men nån liten donation till barcancerfonden eller så kanske vore klädsamt? Vi kan ta mer info på PM, men det är ju rätt bråttom att återkomma Harrods med besked och den måste ju hämtas inom en vecka.

Vh
Rickard
 

Gabriel90

Panerai
Jag fick mail igår kväll att jag har en Harrods BB att plocka ut. Nu kommer jag av olika anledningar att välja att inte hämta ut den. Tänkte om det finns någon som är sugen på att ta över min plats? Vore kul om någon annan fick glädje av den istället. Vill inte ha något för det själv men nån liten donation till barcancerfonden eller så kanske vore klädsamt? Vi kan ta mer info på PM, men det är ju rätt bråttom att återkomma Harrods med besked och den måste ju hämtas inom en vecka.

Vh
Rickard
Ping @Nr-3
 

Mikaell

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag fick mail igår kväll att jag har en Harrods BB att plocka ut. Nu kommer jag av olika anledningar att välja att inte hämta ut den. Tänkte om det finns någon som är sugen på att ta över min plats? Vore kul om någon annan fick glädje av den istället. Vill inte ha något för det själv men nån liten donation till barcancerfonden eller så kanske vore klädsamt? Vi kan ta mer info på PM, men det är ju rätt bråttom att återkomma Harrods med besked och den måste ju hämtas inom en vecka.

Vh
Rickard
Postcard from heaven @Nr-3
 

Nr-3

Breitling
Jag fick mail igår kväll att jag har en Harrods BB att plocka ut. Nu kommer jag av olika anledningar att välja att inte hämta ut den. Tänkte om det finns någon som är sugen på att ta över min plats? Vore kul om någon annan fick glädje av den istället. Vill inte ha något för det själv men nån liten donation till barcancerfonden eller så kanske vore klädsamt? Vi kan ta mer info på PM, men det är ju rätt bråttom att återkomma Harrods med besked och den måste ju hämtas inom en vecka.

Vh
Rickard

♥️ PM
 

a.i

Omega
2-Faktor
Äntligen kan jag posta i denna tråd och vara en i gänget;) har suttit här i 1-2 års tid och spanat, grubblat och haft beslutsångest. Men i förra veckan så hände det något! Ett skepp kom lastat! Med vadå? En BB36 såklart:D dumt att jinxa men vågar nästan säga att detta blir en keeper.
8EA7CACF-C2B5-47D9-8BDA-344C9B6D434F.jpeg
DF1E82FF-A545-46B9-8CF9-6FC911316162.jpeg
A7C3D3ED-A6A0-4C20-9B6C-E59D892B336C.jpeg
 

Nr-3

Breitling
Äntligen kan jag posta i denna tråd och vara en i gänget;) har suttit här i 1-2 års tid och spanat, grubblat och haft beslutsångest. Men i förra veckan så hände det något! Ett skepp kom lastat! Med vadå? En BB36 såklart:D dumt att jinxa men vågar nästan säga att detta blir en keeper.
8EA7CACF-C2B5-47D9-8BDA-344C9B6D434F.jpeg
DF1E82FF-A545-46B9-8CF9-6FC911316162.jpeg
A7C3D3ED-A6A0-4C20-9B6C-E59D892B336C.jpeg
Kul :) stort grattis :)
 
  • Like
Reactions: a.i

Snowflake

Cartier
2-Faktor
Äntligen kan jag posta i denna tråd och vara en i gänget;) har suttit här i 1-2 års tid och spanat, grubblat och haft beslutsångest. Men i förra veckan så hände det något! Ett skepp kom lastat! Med vadå? En BB36 såklart:D dumt att jinxa men vågar nästan säga att detta blir en keeper.
8EA7CACF-C2B5-47D9-8BDA-344C9B6D434F.jpeg
DF1E82FF-A545-46B9-8CF9-6FC911316162.jpeg
A7C3D3ED-A6A0-4C20-9B6C-E59D892B336C.jpeg
Grattis! BB36 är grymt bra! Extremt mångsidig klocka.
 
Topp