Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var tyvärr riktigt missnöjd med råbiffen där... kändes som vanlig nötfärs typ.Vad säger ni om Riche? Har aldrig testat RB där.
Tack för tipset!Råbiffen med hyvlad vit tryffel på Mancini på Tunnelgatan i Sthlm låste upplevas innan man dör. Sjukt gott!
Håller med. Fanimej det enda sättet att äta råbiff på. Halstrad alltså..;-)Bästa klassikern - Tennstopet
Bubblare: Operakällarens bakficka, Halstrad råbiff - magisk
Annorlunda, hur var den kombon?Ikväll kör vi råbiff här hemma. Innanlår malt för ett par timmar sedan, inlagd rödlök och morötter, friterad grönkål, och dijonmajonäs.
Min fru ville gärna ha klyftpotatis till också.
Den var jättebra! Syra från det inlagda, lite hetta från dijonmajon, och lite krispig struktur från det friterade. Potatisen var överflödig enligt mig.Annorlunda, hur var den kombon?
Speciell kombo men ser gott ut!Var på Waipo och käkade denna idag. Rostade jordnötter, sjögräs, äggula som marinerat i soya, en chilisås och lite chili/ingerfära. Trevlig liten skapelse
Presentationen lämnar dock lite att önskaAtt något så enkelt kan vara så gott.
Ha ha, tänkte på det när jag tog kortet faktiskt. Råkade ha sönder äggulorna när jag skulle hindra dem från att glida av köttet.Presentationen lämnar dock lite att önska
Smör på sista bilden?Fick den här serverad utomlands. Fin och ansedd restaurang.
Smakerna var bra men uppläggningen såg inte det minsta aptitlig ut.
Ja, det var ingen rolig syn. Vilken uppläggning och hur maten såg utFick den här serverad utomlands. Fin och ansedd restaurang.
Smör, ja. Det enda trevliga var väl att den tillagades framför oss. Detta var också i Kroatien (Split).Smör på sista bilden?
Fick samma på en restaurang i Kroatien.
Servitören kom även ut och frågade om vi tyckte det blev bra, med en liten sked råbiff innan vi fick in maten. Tog ingen bild.
Tennstopet levererar alltid, om du vill ha en klassiker.Aldrig ätit råbiff, dags för det nu. Vilken restaurang i Stockholm lägger ribban allra högst? AGs?
Haha det där såg vidrigt ut!Fick den här serverad utomlands. Fin och ansedd restaurang.
Jag skulle rekommendera Proviant på Sturegatan.Aldrig ätit råbiff, dags för det nu. Vilken restaurang i Stockholm lägger ribban allra högst? AGs?
Haha det där såg vidrigt ut!
Jag håller med, en av de absolut bättre i Stockholm tycker jag. Gillar att man får lite sprit (cognac?) att blanda i också. Senast jag var där i våras lämnade servicen kanske lite att önska, men det var bara småsaker. Kanske var en dålig dag bara.Jag skulle rekommendera Proviant på Sturegatan.