Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Släng upp en bild om du harFortsätter med Gbg tips....testade råbiffen på Jesper, riktigt bra. Toppade med friterad lök!
Kommer här.Släng upp en bild om du har
Snyggt!
Kommer här.
Den måste testas snarast!Kvällens råbiff på Tennstopet. Lika bra som vanligt.
Det tycker jag. Man får pommes med också, vara bara inte med på bilden. Ock konjak såklart.Den måste testas snarast!
Topp! Har de den till lunch med?Det tycker jag. Man får pommes med också, vara bara inte med på bilden. Ock konjak såklart.
En av KS bästa trådar!Inte sett den här tråden tidigare, älskar råbiff. Från toso
Tror inte det. Men lunchen är bra och lokalerna är riket gamla 50-tal så värt ett besök om man gillar sånt.Topp! Har de den till lunch med?
Det kommer absolut bli besök både för lunch och råbiff. Tack för tipset!Tror inte det. Men lunchen är bra och lokalerna är riket gamla 50-tal så värt ett besök om man gillar sånt.
Är det riven tryffel på?På tal om Strandvägens... Var är köttet?
Yes!Är det riven tryffel på?
Japp, den är riktigt bra. Älskar friterad kapris.Strandvägen 1. En extra tryffelmajo till pommesen. Helt klart över godkänd.
Är den övriga maten bra där?Madame I Värnamo. Jäkligt bra. Pommesen också.
Ja och kanske.Är den övriga maten bra där?
Bor du i den där staden?
It's complicatedJa och kanske.
Haha ok.. Jag är glad att jag lyckades flytta därifrån =)Ja och kanske.