medurs
Basic
Så sjukt läckert med de horisontella linjerna i tavlan!![]()
Kan bara elda på lite. Sjukt nöjd med min, en vecka gammal bara dock...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så sjukt läckert med de horisontella linjerna i tavlan!![]()
Alla fantastiska bilder på AT:n i tråden gjorde att jag har börjat leta på allvar nu.![]()
Fyfan va stilren den är. Grattis!![]()
Kan varmt rekommendera Omegas gummi, enormt mjukt och skönt.Är verkligen en super nice klocka. Kanske får hitta ett gummi till sommaren och sporta till det lite.
![]()
Är det med svart tavla? Svårt att tyda från bilden. Väldigt snygg oavsett!Är verkligen en super nice klocka. Kanske får hitta ett gummi till sommaren och sporta till det lite.
![]()
Är det någon som provat nya gummit på sky fallen? Verkar jäkligt smutt.Kan varmt rekommendera Omegas gummi, enormt mjukt och skönt.
Är det med svart tavla? Svårt att tyda från bilden. Väldigt snygg oavsett!
Aa okej, förstått detta av x-antal. Jag är inne på AT med svart tavla, men får kolla upp detta IRL som du säger.![]()
Rockar den blåa tavlan. Är bäst IRL i mina ögon.
Aa okej, förstått detta av x-antal. Jag är inne på AT med svart tavla, men får kolla upp detta IRL som du säger.
Den är ju bara så fin.![]()
Rockar den blåa tavlan. Är bäst IRL i mina ögon.
Är det den äldre modellen du är ute efter?Är det någon som vet vart man kan köpa 41,5 mm med blå urtavla?
Kort som detta borde förbjudasAqua Terra ute i solen!
![]()
Awesome!Aqua Terra ute i solen!
![]()