Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enda lagliga. Fyll i deras formulär så får du en uppskattning.Har lite DP, LR VINTAGE OCH Cristal som jag kanske tänkte sälja, var gör man det? Är det bara på SBs auktioner via Bukowskis?
Erfarenheter?
Vilka årgångar och kvantiteter?Har lite DP, LR VINTAGE OCH Cristal som jag kanske tänkte sälja, var gör man det? Är det bara på SBs auktioner via Bukowskis?
Erfarenheter?
Vilka årgångar och kvantiteter?
Här har du en hel del bra information.Fick en resa till Champagne av tjejen när jag fyllde år. Hur bra?
Tänkte kolla här om ni har några tips vad som inte får missas? Gärna mindre lite mer okända hus.
Kul! Riktgt bra presentFick en resa till Champagne av tjejen när jag fyllde år. Hur bra?
Tänkte kolla här om ni har några tips vad som inte får missas? Gärna mindre lite mer okända hus.
6 fl LR Cristal 2012
6 fl LR vintage 2012
3 fl LR Bdb 2013
3 fl dom perignon 2008
1 fl dom perignon 2006
Bara som förslag för vad han hoppas få om han helt retoriskt skulle skicka in dem till auktion såklart.PM:a priser
Bara som förslag för vad han hoppas få om han helt retoriskt skulle skicka in dem till auktion såklart.
Den är såååå braTrevlig tisdagskväll med firande. Slår, återigen, ett slag för Launois. Grymt bra för den pengen.
Härligt, skriv gärna ännu mer intryck och lärdommar, håller själv på o planerar en champagne resa i mitt huvud.Spenderat 2 dagar i Epernay, Ay och Hautvillers nu. Riktigt trevligt, otroligt fint och kul hur champagne verkligen genomsyrar allt. Kul att kunna testa my let till schyssta priser.
Lärdomar: Var ute i god tid och boka. Fransmännen är ofta inte trevliga, men inte heller otrevliga, inte speciellt pragmatiska. Svårt med drop-in. De flesta hemsidor är värdelösa. Både upplevelsemässigt och tekniskt.
Men ett guldkorn var G. Tribaut. Supertrevliga, goda och prisvärda viner.
Imorgon blir det Avize, lördag Reims.