DP 06 igår.
Trevligt!
Är den redo?
Hur ses -06 som år rent generellt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
DP 06 igår.
Trevligt!
Är den redo?
Hur ses -06 som år rent generellt?
Vad tyckte du om champagnen då?Tackar alla för förslag på Champagne till råbiff. Det fick bli en Louis Roederer!
Jag vet inte om jag gjorde på fel sätt eller om jag bara inte gillar råbiff, men det var inte otroligt gott. Köttet är innanlår från ko, uppfött i Kil och köpt på dess saluhall som förövrigt var väldigt trevligt.
Skulle nog säga att charkbrickan blev godast, men får nog testa råbiff igen och se om det bara var jag som gjorde fel
Precis, de som är viktigastVad tyckte du om champagnen då?
Vad tyckte du om champagnen då?
Precis, de som är viktigast
Mest pang för pengen under 200lappen? Något nytt som dykt upp? Tycker p.lex och louis bourgognen är najs
Lanson 2008 och lite god mat! Den skulle må bra av några år i källarn
Stor eloge att du håller liv i tråden
Vad tyckte du om Deutz?
Bara kul med bilder & recensioner av Champagne.Haha tack så mycket! Jag som tänkte att jag bara var jobbig som postar hela tiden
Deutzen har jag hört en hel del om, dock måste jag säga att den var lite av en besvikelse. Kanske för att jag förväntade mig mer. Självklart var den god, men jag lägger gärna de pengarna på något annat Jag gav den 86 / 100 och sambon satt 85 / 100.
Jag tycker PR är riktigt riktigt trevlig!!!En liten fredagsbubbel efter middagen...
Vart handla du och vad fick du pynta?LGA 2008
Håller själv på att planera en trip. Pris beror hus/odlare och vilken omfattningen provningen ska vara. De flesta hus som tar emot besökare har priser online (sök bara på Google). Odlare är det bäst att maila för pris info och boka.Är det någon som vet hur mycket det kostar att besöka champagnehus? Bollinger har priser på deras hemsida, men jag hittar inget om några andra hus.
Funderar på att roadtripa ner till frankrike i sommar, och självklart besöka Champagne
Är det någon som vet hur mycket det kostar att besöka champagnehus? Bollinger har priser på deras hemsida, men jag hittar inget om några andra hus.
Funderar på att roadtripa ner till frankrike i sommar, och självklart besöka Champagne
Håller själv på att planera en trip. Pris beror hus/odlare och vilken omfattningen provningen ska vara. De flesta hus som tar emot besökare har priser online (sök bara på Google). Odlare är det bäst att maila för pris info och boka.