• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om lagrad rom

Chris Cage

Omega
2-Faktor
Ska iväg en sväng snart. Något tips som kan inhandlas i en Tax free. Är sugen på en Pyrat igen va ett tag sedan sist
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Vet fan inte om det fanns någon intressant Rom i affären
image.jpeg
 

cab

Audemars
2-Faktor
Den här tråden fick mig att köpa en Diplomatico när jag var in på bolaget idag. Mkt nöjd!
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Testade Ron z 23 idag när jag var ute
Riktigt bra!
Testade även en som jag tror hette club Rom Of Mauritius club som luktade otroligt mycket körsbär
Men smakade faktiskt mer sprit och starkt än vad den doftade
För er som är i Båstad i sommar så finns det en bar ner vid hamnplats som har en rombar med mycket skoj i!
 

demondave

Rolex
Spännande, återkom gärna när du smakat! Funderar själv på att köpa den

Mycket trevlig! Kanske lite väl mycket trevlig, ett glas vid 3-4-draget efter folkparksfylla var rätt onödigt. Men gott! :D
Som avrundning efter en gudomlig grillad entrecote, rostade rotfrukter, gremolata och chévrekräm tidigare på kvällen var den perfekt.

Absolut trevlig första-rom.
Vad ska man testa som komplement? Inte för spritigt, bara. Gärna smakrik i övrigt.
 
Topp