Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kommer märka stor skillnad på Angosturan. Föll mig inte i smaken alls.Uppdaterar
Testade först QRM,
Mycket mer spritig än Diplomaticon
God men inte bättre än diplo som jag tycker är otroligt mycket sötare och lenare i smaken
Du kommer märka stor skillnad på Angosturan. Föll mig inte i smaken alls.
Inte helt fel det du säger. Pröva Plantation XO den är len och fin.Beredd att hålla med
Spritig och jag tycker den smakar som en japansk whisky... Säger nog mer om mina smaklökar iofs
Inte helt fel det du säger. Pröva Plantation XO den är len och fin.
Exakt. Eller en Ron Zacapa Gran Solera 23 år om du inte prövat den ännu.
RZ står näst på turExakt. Eller en Ron Zacapa Gran Solera 23 år om du inte prövat den ännu.
Nä där var det inget vidare utbud!Vet fan inte om det fanns någon intressant Rom i affären
![]()
Det där var illa. Hade nog tagit en Kirk & sweeney.Vet fan inte om det fanns någon intressant Rom i affären
![]()
Du kommer inte ångra digRZ står näst på tur![]()
Haha eller hur?! Stackars amerikaner...Nä där var det inget vidare utbud!
Min tanke också dock ör jag nyfiken på Goslingen. Tror det var en flaska (annan sort iofs) från Gosling som @svesam förespråkat flera gånger tidigare?Det där var illa. Hade nog tagit en Kirk & sweeney.
Haha eller hur?! Stackars amerikaner...
Min tanke också dock ör jag nyfiken på Goslingen. Tror det var en (annan sort iofs) från Gosling som @svesam förespråkat flera gånger tidigare?
AHAHAHHAHAHAHAHA. TOUCHE!
Haha eller hur?! Stackars amerikaner...
Min tanke också dock ör jag nyfiken på Goslingen. Tror det var en flaska (annan sort iofs) från Gosling som @svesam förespråkat flera gånger tidigare?
Exakt den! Den jag har fotar vettifan vad det är för nått, etiketten ser B ut men kanske värt att testa ändå.Gosling's Family Reserve? Alldeles enastående rom. Rekommenderas varmt.
![]()
Köpte en sådan efter att ha läst tråden här, återstår att se imorgon vad jag tycker. Aldrig testat rom på nån ens halvseriösare nivå
![]()
Spännande, återkom gärna när du smakat! Funderar själv på att köpa denKöpte en sådan efter att ha läst tråden här, återstår att se imorgon vad jag tycker. Aldrig testat rom på nån ens halvseriösare nivå
![]()
Gillar du Zacapan och Diplomatico 12 årig så är denna helt rätt också.Spännande, återkom gärna när du smakat! Funderar själv på att köpa den
Mkt braDen här tråden fick mig att köpa en Diplomatico när jag var in på bolaget idag. Mkt nöjd!
Samma här, ska bli intressant att prova nästa helg.Den här tråden fick mig att köpa en Diplomatico när jag var in på bolaget idag. Mkt nöjd!
Spännande, återkom gärna när du smakat! Funderar själv på att köpa den