Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Knäppt ändå, vi drar oss för att ens gå till Konsum.Till slut tillbaka - en sisådär 9 veckor senare. Ruckad och klar.
Suttit i bilen en del idag. Skjutsat barn till träning och Sibylla och tåg. Självklart fotat med stillastående bil! (Delvis korspostat)Krispigt ute. I bilen får man både den vackra miljön och värme.
Ehhhh... Kan du översätta det där till svenskaSå ja, nu groomar jag en ny Sinnist! Lånat ut min 104a....
Hehe, groomar, lurar in i ett beroende eller allmänna dåligheter. I detta fall av ren välvilja!Ehhhh... Kan du översätta det där till svenska
Aha.. som en hämnd då kan man sägaDessutom, det är min måg, det var han som fick mig att börja med klockorna....
Härligt! Sprid budskapet!Så ja, nu groomar jag en ny Sinnist! Lånat ut min 104a....
Spontan reaktion? Silikon eller länk?På länk igen
Länk - silikonSpontan reaktion? Silikon eller länk?
Då har ju silikon inte gjort bort sig alls. Lite oväntat att matchen kunde bli så jämn för en länkkille som du .Länk - silikon
51-49
Hehe jag hade silikon på 756 i tio år innan jag köpte länk till den i juni.Då har ju silikon inte gjort bort sig alls. Lite oväntat att matchen kunde bli så jämn för en länkkille som du .
Vilken dröm (både klocka och omgivning) ! Jag har under en längre tid velat fram och tillbaka om jag ska köpa en 556A och stör mig ibland på saker som t.ex. datumrutan men när jag ser såna här bilder så kan man inte annat än älska den!Sinn på tur
756 gör sig prima på länk. I det här fallet är det nog inte lika jämt i silikon - länk matchen.Hehe jag hade silikon på 756 i tio år innan jag köpte länk till den i juni.
Tycker den blev mycket bättre med länk.
Det var början till klockhysterin
Bund är inget jag skulle ha pga. att jag inte tycker det passar mig.Kan jag vara fel ute när jag har bund på 857 som när jag hade silikon tidigare? Eller är det tooligt med bund också?
Finns ingenting att tveka på! Bästa köpet på många år!Vilken dröm (både klocka och omgivning) ! Jag har under en längre tid velat fram och tillbaka om jag ska köpa en 556A och stör mig ibland på saker som t.ex. datumrutan men när jag ser såna här bilder så kan man inte annat än älska den!
Räknar nog in mig som motståndare till bund generellt men det där är så rätt till den modellen. Stenhårt!Kan jag vara fel ute när jag har bund på 857 som när jag hade silikon tidigare? Eller är det tooligt med bund också?
Bund är stenhårt - får en känsla av gladiatorstuk..Kan jag vara fel ute när jag har bund på 857 som när jag hade silikon tidigare? Eller är det tooligt med bund också?
När jag såg den nedersta bilden;Sinn på tur
Personligen älskar jag Bund, kan iof bero på att jag är gammal....Kan jag vara fel ute när jag har bund på 857 som när jag hade silikon tidigare? Eller är det tooligt med bund också?
Bund är stenhårt - får en känsla av gladiatorstuk..
Där har vi det. Är tillräckligt gammal för att gilla bund men ser mig själv som en tuff gladiator . Ja bara man trivs så.Personligen älskar jag Bund, kan iof bero på att jag är gammal....
Men du får inte ge upp! Råder lite torka i tråden på sådana för tillfället.Helt hopplöst att lägga upp filer. Tydligen för stora när vi snackar vit 104a