Men du får inte ge upp! Råder lite torka i tråden på sådana för tillfället.
Får manuellt resizea filerna för att kunna lägga upp sedan uppdateringen. Klart jag ska upp med en bild!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men du får inte ge upp! Råder lite torka i tråden på sådana för tillfället.
"Målarklockan" blir "Röjjarklockan".Röjer källare, hur mycket skräp kan man ha?
Efter snart 19 år på samma adress-mycket..
"Grooming" är en rätt snaskig term, det är att i sexuella syften, bekanta och närma sig en minderårig, att inleda ett övergrepp genom att vara "snälla farbror Bosse som bjur på karameller" ....Ehhhh... Kan du översätta det där till svenska
Hehe, ja men det finns en mildare variant, jag tar den mildare!"Grooming" är en rätt snaskig term, det är att i sexuella syften, bekanta och närma sig en minderårig, att inleda ett övergrepp genom att vara "snälla farbror Bosse som bjur på karameller" ....
Tja.. Klock "grooming" kanske inte är så snaskigt trots allt. Vore på sin plasts med ett Svenskt ord så även en gammal språkpolis begriper vad som menasHehe, ja men det finns en mildare variant, jag tar den mildare!
Blev både och idag-målar/röjer"Målarklockan" blir "Röjjarklockan".
mmm... Jag vet.. begriper inte att jag sparat så mycket skräp, kommer att ta flera år att röja upp. Var glad att du bara har en källare och inte en hangar, loge och ett lider som fyllts på i över 30 årRöjer källare, hur mycket skräp kan man ha?
Efter snart 19 år på samma adress-mycket..
Vi får väl börja dödsstäda straxmmm... Jag vet.. begriper inte att jag sparat så mycket skräp, kommer att ta flera år att röja upp. Var glad att du bara har en källare och inte en hangar, loge och ett lider som fyllts på i över 30 år
jo. eller börja sälja av sånt man inte använder, slänga sånt men en gång bedömde som bra att ha grejer. Någon som behöver en stor svarv, ett par fräs maskiner, några bilar eller ett par flygplan?Vi får väl börja dödsstäda strax
Inser efter att ha googlat att grooming kanske inte var det smartaste ordet att välja...min tolkning av det är förlegad, jag hävdar att det betyder påverka, styra i riktning. Googlar man nu så är det ju riktigt illa....nu släpper jag detta. Jag påverkar min måg att bli Sinnist, ok?Tja.. Klock "grooming" kanske inte är så snaskigt trots allt. Vore på sin plasts med ett Svenskt ord så även en gammal språkpolis begriper vad som menas
Luleå är fint såhär årsNär jag såg den nedersta bilden;
-varför bor jag i en storstad
Borde gå att få till bra klockbilder om man har flyplan hemma .jo. eller börja sälja av sånt man inte använder, slänga sånt men en gång bedömde som bra att ha grejer. Någon som behöver en stor svarv, ett par fräs maskiner, några bilar eller ett par flygplan?
Tycker den är snygg men för liten för mig personligen. Priset känns inte så farligt heller. Men det känns som att lite ovanligare Sinn-modeller är svåra att få sålt, iaf på forumet.Borde vi inte ha en 6060 i tråden? Har ingen personlig koppling till denna annons.
Thread 'Sinn Frankfurt AM Main, 6060' https://klocksnack.se/threads/sinn-frankfurt-am-main-6060.144515/
Funderade lite på den ett tag, men det ekonomiska läget tillåter inga utgifter just nu.... :-(Tycker den är snygg men för liten för mig personligen. Priset känns inte så farligt heller. Men det känns som att lite ovanligare Sinn-modeller är svåra att få sålt, iaf på forumet.
Edit. Allt går såklart att sälja, det handlar ju om priset. Menar svårt att sälja utan en ordentlig prisjustering från nypris
Och denna Sinn är en...?556’an fick följa med till pulkabacken idag. Har ägt den i tre dygn och planerar redan göra plats för ytterligare en Sinn...
Ibland när jag jobbat hårt och tagit några öl, som nu till exempel, funderar jag på att sälja iväg några och köpa något riktigt hårt.Och denna Sinn är en...?
En 556i på H länk!Och denna Sinn är en...?
Aha en till. En 556i RS kanske ? Edit: Det planerade nyinförskaffandet alltså.En 556i på H länk!
Blir inte mycket hårdare vad jag vet. Skulle vilja se och testa en på riktigt. Du får börja.Ibland när jag jobbat hårt och tagit några öl, som nu till exempel, funderar jag på att sälja iväg några och köpa något riktigt hårt.
- Kan det bli hårdare än det här?
Och skönt att slippa fundera på om klockan är uppdragen eller inte på 7-8 år.
Eller en kul manuell flygare men den hamnar ju på en annan trådBlir inte mycket hårdare vad jag vet. Skulle vilja se och testa en på riktigt. Du får börja.
Du menar såhärBorde gå att få till bra klockbilder om man har flyplan hemma .
Just precis .Du menar såhär
Alla väntar nu på flygbilder men det vet du väl?Du menar såhär
Det lutar åt en 104 St Sa A med arabiska siffror på läder.Aha en till. En 556i RS kanske ? Edit: Det planerade nyinförskaffandet alltså.
Måste säga att UX växer på mig. Ska ha en mekanisk till, antagligen en flygare men sedan göra plats för en dykare.Ibland när jag jobbat hårt och tagit några öl, som nu till exempel, funderar jag på att sälja iväg några och köpa något riktigt hårt.
- Kan det bli hårdare än det här?
Och skönt att slippa fundera på om klockan är uppdragen eller inte på 7-8 år.