• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Alalouise

Cartier
2-Faktor
Men du får inte ge upp! Råder lite torka i tråden på sådana för tillfället.

Får manuellt resizea filerna för att kunna lägga upp sedan uppdateringen. Klart jag ska upp med en bild!
 

Bilagor

  • IMG_20210207_104529.jpg
    IMG_20210207_104529.jpg
    417.7 KB · Visningar: 18

perhog

Audemars
2-Faktor
Röjer källare, hur mycket skräp kan man ha?
Efter snart 19 år på samma adress-mycket..
8BEDD25B-26FC-4A60-9ADF-524044269C40.jpeg
mmm... Jag vet.. begriper inte att jag sparat så mycket skräp, kommer att ta flera år att röja upp. Var glad att du bara har en källare och inte en hangar, loge och ett lider som fyllts på i över 30 år :eek:
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Tja.. Klock "grooming" kanske inte är så snaskigt trots allt. Vore på sin plasts med ett Svenskt ord så även en gammal språkpolis begriper vad som menas :)
Inser efter att ha googlat att grooming kanske inte var det smartaste ordet att välja...min tolkning av det är förlegad, jag hävdar att det betyder påverka, styra i riktning. Googlar man nu så är det ju riktigt illa....nu släpper jag detta. Jag påverkar min måg att bli Sinnist, ok? 😀
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Borde vi inte ha en 6060 i tråden? Har ingen personlig koppling till denna annons.
Thread 'Sinn Frankfurt AM Main, 6060' https://klocksnack.se/threads/sinn-frankfurt-am-main-6060.144515/
Tycker den är snygg men för liten för mig personligen. Priset känns inte så farligt heller. Men det känns som att lite ovanligare Sinn-modeller är svåra att få sålt, iaf på forumet.

Edit. Allt går såklart att sälja, det handlar ju om priset. Menar svårt att sälja utan en ordentlig prisjustering från nypris
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Tycker den är snygg men för liten för mig personligen. Priset känns inte så farligt heller. Men det känns som att lite ovanligare Sinn-modeller är svåra att få sålt, iaf på forumet.

Edit. Allt går såklart att sälja, det handlar ju om priset. Menar svårt att sälja utan en ordentlig prisjustering från nypris
Funderade lite på den ett tag, men det ekonomiska läget tillåter inga utgifter just nu.... :-(
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Ibland när jag jobbat hårt och tagit några öl, som nu till exempel, funderar jag på att sälja iväg några och köpa något riktigt hårt.
- Kan det bli hårdare än det här?
Och skönt att slippa fundera på om klockan är uppdragen eller inte på 7-8 år.
8E89A803-03D1-4D2A-9FCE-9F2DCB6CA3FE.jpeg
Blir inte mycket hårdare vad jag vet. Skulle vilja se och testa en på riktigt. Du får börja:).
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Ibland när jag jobbat hårt och tagit några öl, som nu till exempel, funderar jag på att sälja iväg några och köpa något riktigt hårt.
- Kan det bli hårdare än det här?
Och skönt att slippa fundera på om klockan är uppdragen eller inte på 7-8 år.
8E89A803-03D1-4D2A-9FCE-9F2DCB6CA3FE.jpeg
Måste säga att UX växer på mig. Ska ha en mekanisk till, antagligen en flygare men sedan göra plats för en dykare.
 
Topp