Vi fick en liten tjej i Nov -19 och då rekomenderas man att hålla sig undan från "folk" i allmänhet för att undvika RS viruset som kan vara ganska illa för dom små, så det gjorde vi hela vintern och såg fram emot April,Maj och sommaren med föräldraledighet och turer in till stan och gå på fik varje dag. Tji fick vi
Så vi har hållit oss undan i ca 15månader nu, samtidigt så går den nyblivna Mormorn (som bor i Thailand) bort i lungcancer utan att ha fått träffa barnbarnet vilket var väldigt tråkigt och vi har ju inte kunnat ta oss dit på ett enkelt sätt så sambon får styra upp allt med arv osv.
Sökte också i den vevan (Dec-Jan) nytt jobb som jag fick och började på 1a April, lite nojig var man då med allt som hände, hämtade en dator och bil sedan hem igen för distansarbete, jobbade några månader inne på kontoret under sommaren/hösten men sedan Oktober så har jag suttit hemma 100% och trivs ganska bra med trots att sambo och barn är hemma hela dagarna
Men vi har hållt oss friska och umgåtts med Farmor och Farfar som också håller sig isolerade då dom börjar bli till åren, så känner mig också ganska lyckligt lottad som har hälsan och också fått vara med dottern så mycket under hennes första år.