• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Brorsan är bra fin den med!
20210224_134313.jpg
Ångrar bittert att jag inte köpte den jag hade på G, en vit & en svart hade varit mums!
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
104 St Sa I A awarded ‘Excellent Product Design 2021’ at the German Design Award
In recognition of its clearly structured look, which ensures optimum readability (of the time, date and weekday), consistent design concept and implementation, the panel of experts awarded the 104 St Sa I A the ‘Excellent Product Design Award 2021’.

One of the most renowned design awards in the world, the German Design Award is highly respected in and beyond professional circles. Only those products with demonstrably outstanding design qualities are selected to participate in the competition after undergoing a rigorous nomination procedure.

Ok, nu blev jag ännu mer förtjust i min 104:a!! :)
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
104 St Sa I A awarded ‘Excellent Product Design 2021’ at the German Design Award
In recognition of its clearly structured look, which ensures optimum readability (of the time, date and weekday), consistent design concept and implementation, the panel of experts awarded the 104 St Sa I A the ‘Excellent Product Design Award 2021’.

One of the most renowned design awards in the world, the German Design Award is highly respected in and beyond professional circles. Only those products with demonstrably outstanding design qualities are selected to participate in the competition after undergoing a rigorous nomination procedure.

Ok, nu blev jag ännu mer förtjust i min 104:a!! :)
Väldigt snygg med det bandet.
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Kikade in hos @ERIKSON URHANDEL idag mest för att bara titta lite. Fanns en hel del godis i butiken. Det fanns en EZM 13 i montern, är bedrövligt sugen på en sådan men eftersom den inte finns Tegiment lyckades jag avstå ett impulsköp. Sinn 105 ser faktiskt rätt trevlig ut är som en 104 på steroider.
Ska bli spännande att se vad SINN har att erbjuda 2021. Tydligen (enligt välinformerad källa) ska det komma flera nya/uppdaterade modeller under jubileums året.
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Om ni har tråkigt kan jag lova er att ni vaknar till om ni läser den här tråden;


Ojojoj vad många fina saker det fanns att titta på där.
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Om ni har tråkigt kan jag lova er att ni vaknar till om ni läser den här tråden;


Ojojoj vad många fina saker det fanns att titta på där.
Till denna kan man lyssna på yonssons pod med klockodille
 

Skägglurk

Panerai
2-Faktor
Kan du ta det där på svenska ? :confused:

Tänk på att jag är en gammal gubbjävel
Om jag förstod det rätt hade du en iphone? Då letar du framm programmet som heter ”App store” (blå ikon med ett vitt A). Öppna den och sök efter ”podcaster”. Ladda ner den till telefonen. Ikonen är lila med något som likanar ett i). Öppna programmet och sök efter two watch guys.

hoppas det hjälpte lite :)
 
Topp