För att den har hål i luggarna. Som riktiga dykare har.Varför ingen krage?
Hm undrar om det inte finns en tråd om olika stift?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att den har hål i luggarna. Som riktiga dykare har.Varför ingen krage?
Hm undrar om det inte finns en tråd om olika stift?
jo sant- och såklart det är därför. Förresten har inte alla Sinn borrade bandhorn?Har den inte borrade bandhorn? Dvs. att man petar ut stiften utifrån.
Ta det lugnt med @Dr. D . Jag hör ända hit att pulsen går upp....Har den inte borrade bandhorn? Dvs. att man petar ut stiften utifrån.
104 hade det inte såg jag först nu och flera ----Ha! Nu har jag lärt mig något nytt idag.jo sant- och såklart det är därför. Förresten har inte alla Sinn borrade bandhorn?
Ångrar bittert att jag inte köpte den jag hade på G, en vit & en svart hade varit mums!Brorsan är bra fin den med!
Sadly, no! :-(jo sant- och såklart det är därför. Förresten har inte alla Sinn borrade bandhorn?
Men va fan, här nere har dom slutat med Semlor! Jag är kränkt! ;-)Dags för tjugo i tre semlan
Blev så jäkla sugen!Dags för tjugo i tre semlan
Väldigt snygg med det bandet.104 St Sa I A awarded ‘Excellent Product Design 2021’ at the German Design Award
In recognition of its clearly structured look, which ensures optimum readability (of the time, date and weekday), consistent design concept and implementation, the panel of experts awarded the 104 St Sa I A the ‘Excellent Product Design Award 2021’.
One of the most renowned design awards in the world, the German Design Award is highly respected in and beyond professional circles. Only those products with demonstrably outstanding design qualities are selected to participate in the competition after undergoing a rigorous nomination procedure.
Ok, nu blev jag ännu mer förtjust i min 104:a!!
Fanns massor att välja på.Men va fan, här nere har dom slutat med Semlor! Jag är kränkt! ;-)
Ser ut som att semlan har en ding i grädd kantenDags för tjugo i tre semlan
Vet! det var "någon" som råkade kolla att den var färskSer ut som att semlan har en ding i grädd kanten
Rätt fin är den!!
Storebror ser ErBrorsan är bra fin den med!
Till denna kan man lyssna på yonssons pod med klockodilleOm ni har tråkigt kan jag lova er att ni vaknar till om ni läser den här tråden;
Den stora vintage kronograftråden
Med bakgrund av alla fina kronografer som finns på forumet tänkte jag att vi samlar så mycket av det som möjligt i den här (förhoppningsvis) stora kronograftråden. Här kan vi kronografnördar gotta oss i bilder, frågeställningar samt allmänt nörderi:) Jag börjar med mina nuvarande kronisar.klocksnack.se
Ojojoj vad många fina saker det fanns att titta på där.
??? vart hittar man den?Till denna kan man lyssna på yonssons pod med klockodille
Podden heter Two watch guys??? vart hittar man den?
Podden heter Two watch guys
Finns ett avsnitt om Sinn. Ett om fliegers osv
Nu är jag ingen såndär data virituos som kan trolla fram kanelbullar via sms med min ifone .. Vart hittar men poddar och ska dom spelas i datorn?Podden heter Two watch guys
Finns ett avsnitt om Sinn. Ett om fliegers osv
Spotify på närmsta mobiltelefon, dator, smart-tv, xbox, eller appen podcaster på iphone.Nu är jag ingen såndär data virituos som kan trolla fram kanelbullar via sms med min ifone .. Vart hittar men poddar och ska dom spelas i datorn?
Kul då måste man ju ha spotifyE22 Sinn
Listen to this episode from Two Watch Guys on Spotify. Vi pratar Sinn, vad som gör dem speciella och vad som ibland gör dem tråkiga, samt ger en snabb recension av EZM9.open.spotify.com
Kan du ta det där på svenska ?Spotify på närmsta mobiltelefon, dator, smart-tv, xbox, eller appen podcaster på iphone.
Är detta ett montage, eller hyvlar du med kronan uteStorebror ser Er
Om jag förstod det rätt hade du en iphone? Då letar du framm programmet som heter ”App store” (blå ikon med ett vitt A). Öppna den och sök efter ”podcaster”. Ladda ner den till telefonen. Ikonen är lila med något som likanar ett i). Öppna programmet och sök efter two watch guys.Kan du ta det där på svenska ?
Tänk på att jag är en gammal gubbjävel
Lång exponeringstid, kronan ute för att stoppa sekundvisaren. Självklart inget montage, jag hyvlar alltid med en klocka liggande sådärÄr detta ett montage, eller hyvlar du med kronan ute
Tänk om du får hela gängan full av spån