• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

ironcastle

Patek
2-Faktor
Fick bekräftelse från P&C idag.
Ska bli kul att se den i verkligheten :)
IMG_5405.PNG
Grattis då får man säga! Roligt! Spännande att se hur den ter sig irl.
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
TGV (ööörban gentry) gör en "duell" mellan 903 och sin Navitimer i senaste videon. Inte världens mest vetenskapliga bedömningar men många bra närbilder på båda skönheterna :hungry:

 

Daniel1978

Panerai
2-Faktor
Jag lurar på en Sinn igen efter att ha sålt min 103:a.
Är det värt att lägga pengar på en DIAPAL? Jag tittar på en 103 DIAPAL då jag gillar den grå tavlan på dessa, men priset är ju rätt saftigt!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Jag lurar på en Sinn igen efter att ha sålt min 103:a.
Är det värt att lägga pengar på en DIAPAL? Jag tittar på en 103 DIAPAL då jag gillar den grå tavlan på dessa, men priset är ju rätt saftigt!
Diapal är ju rätt coolt och Sinns eget patent. Jag var helt insnöad på 757 Diapal tidigare men hoppade över det pga gråa som inte riktigt tilltalade mig.
Men det är ju skitfräna klockor och 103:an är ju alltid rätt!
Är det titan också på den du kikar på?
 

Daniel1978

Panerai
2-Faktor
Diapal är ju rätt coolt och Sinns eget patent. Jag var helt insnöad på 757 Diapal tidigare men hoppade över det pga gråa som inte riktigt tilltalade mig.
Men det är ju skitfräna klockor och 103:an är ju alltid rätt!
Är det titan också på den du kikar på?

Nja, jag vill ha fine link och den finns ju inte i titan :(
 

Daniel1978

Panerai
2-Faktor
Det är ju ballare med lite tyngd :D
Testade Ezm 9 på miniabasel och det var ingen speciell upplevelse pga frånvaro av tyngd.
Har du kollat 757:an? Den är lite dyrare än 103:an iofs.

IMG_2695.PNG
IMG_2696.PNG
Jag är rädd för att 757 blir för stor för mina kvinnliga handleder, hehe. Dessutom gillar jag 103:an sjukt mycket. Det du säger om tyngden spelar ju roll också, har haft en Seamaster 300M både i stål och titan och stålklockan kändes "mer" klocka...
 
Topp