Moody
Guld
Nu planerar jag nog lite för tidigt, men den där eller MM300 får nog bli nästa klocka!Skulle ha tagit med det röda gummit.
Får hålla till godo med länken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu planerar jag nog lite för tidigt, men den där eller MM300 får nog bli nästa klocka!Skulle ha tagit med det röda gummit.
Får hålla till godo med länken.
Hur stora handleder har du? MM300 bygger rätt skapligt på höjden.Nu planerar jag nog lite för tidigt, men den där eller MM300 får nog bli nästa klocka!
Rätt stora faktiskt, mäter runt 19-20cm!Hur stora handleder har du? MM300 bygger rätt skapligt på höjden.
Då ska det inte va några problem. Den är rätt bulkig i mitt tycke. U1 kändes lättare och smidigare.Rätt stora faktiskt, mäter runt 19-20cm!
Asså wow! Den där är så jäkla sjysst! Framförallt att visaren sveper och att den har lume!Här kommer en liten paketöppning innehållandes ett stort ur
Och avslutningsvis en wallshot
Ja den är cool som tusanAsså wow! Den där är så jäkla sjysst! Framförallt att visaren sveper och att den har lume!
Du får ta ut den på promenad någon gång i veckan för synkningJa den är cool som tusan
Har inte hunnit testa lumen än då kontoret är svårt att mörklägga (utan ramaskri) denna tid på dygnet.
Dock verkar den inte kunna upprätta kontakt med Frankfurt för att kunna ställa in tiden. Den ska kunna snappa upp radiosignalen om man är inom en 1500 km radie från Frankfurt (enligt Google är det 1188km mätt från Sthlm) så vi får skylla på betongen i väggarna
Hammarbybacken nästa!Du får ta ut den på promenad någon gång i veckan för synkning
Har ju U1 just nu som du vet men hade en MM300 för några år sedan. Den enda klockan jag PÅ RIKTIGT saknar.Nu planerar jag nog lite för tidigt, men den där eller MM300 får nog bli nästa klocka!
Att jag ska ha en 103 St med plexi vet jag redan. Frågan är vilket läder man ska satsa på?
Ping @Ernesto
Gillar också det övre men pratade med Rickard som berättade att det är längre pga den levereras med skinnunderlaget(vet inte vad det kallas). Kanske ett svart kalv och det bruna vintage du tog är vettiga att varva med... Vad tror du om att köra gummit?Mörkbruna vintage-style är snygg på bild men den är 20mm över hela, tycker klockan ska ha ett avsmalnat för att komma till sin rätt. Hade kört på något av de nedan om jag inte redan hade liknande band i lådan
Är som sagt en kameleont så det är verkligen ens egna preferenser. Har mest burit min på grönt nato och svart kalv.
Gillar också det övre men pratade med Rickard som berättade att det är längre pga den levereras med skinnunderlaget(vet inte vad det kallas). Kanske ett svart kalv och det bruna vintage du tog är vettiga att varva med... Vad tror du om att köra gummit?
Wristshoot vill vi ha dåHammarbybacken nästa!
Vart köpte du den? Länk?Här kommer en liten paketöppning innehållandes ett stort ur
Ja den är cool som tusan
Har inte hunnit testa lumen än då kontoret är svårt att mörklägga (utan ramaskri) denna tid på dygnet.
Dock verkar den inte kunna upprätta kontakt med Frankfurt för att kunna ställa in tiden. Den ska kunna snappa upp radiosignalen om man är inom en 1500 km radie från Frankfurt (enligt Google är det 1188km mätt från Sthlm) så vi får skylla på betongen i väggarna
Köpte den på @ERIKSON URHANDEL i Sundbyberg.Vart köpte du den? Länk?
@ERIKSON URHANDEL får sätta upp en slavsändare i Sumpan åt Sinn, har också svårt med radiosynken i min lägenhet
Haha vore fantastiskt
GrattisHär kommer en liten paketöppning innehållandes ett stort ur
Smidigt om det även togs fram en app för att mäta just det frekvensbandet så att man enkelt kan placera klockan där signalen är som bäst!Ropen skalla, Sinnsignal åt alla!
Då var det avgjort, flyttlasset går inom kortBara att flytta till västsverige här funkar den utan problem
Smidigt om det även togs fram en app för att mäta just det frekvensbandet så att man enkelt kan placera klockan där signalen är som bäst!
Signalstyrka före estetik!!! Känt sen länge
Om inte annat får det bli najtråd upp till taket!Ställt min på en skrivbordshylla i sovrummet, kanske skulle kolla om den lyckas få in signal i söderläge. Signal trumfar helt klart andra aspekter gällande placering.
Hade en radiokontrollerad Citizen Skyhawk för några år sen och kunde få synkning en bra bit norr om stockholm. Dock utomhus i söderläge. Synkade den oftast när jag reste men det kanske blir opraktiskt med en väggklocka i handbagaget@ERIKSON URHANDEL får sätta upp en slavsändare i Sumpan åt Sinn, har också svårt med radiosynken i min lägenhet
Det går kanske bli en mod på den sen. Försöka montera en Citizen-mottagare på den. Någon som kan svetsa?Hade en radiokontrollerad Citizen Skyhawk för några år sen och kunde få synkning en bra bit norr om stockholm. Dock utomhus i söderläge. Synkade den oftast när jag reste men det kanske blir opraktiskt med en väggklocka i handbagaget
Antar att den går att ställa manuellt också...
Av ren nyfikenhet bara, vad får man pröjsa för en sådan?Här kommer en liten paketöppning innehållandes ett stort ur
3300: -Av ren nyfikenhet bara, vad får man pröjsa för en sådan?