Har du någon bild att bjuda på? Är det en officiell Sinnlösning eller något slags egenkomponerat spänne?
Just 500m WR är ju ett ganska bra exempel på det jag menade (och som du säger väldigt imponerande med tanke på höjden!) med att användarvänligheten till slut fått gå före funktionaliteten då väldigt många kunder efterfrågade en mindre boett. Precis som du skriver är 500m låååångt mer än vad någon behöver och då blir det lite smålöjligt att man insisterar på att man måste ha boetter som är 44mm i diameter och tillräckligt tjocka för att stå emot 100ATM som på sätt och vis är Sinn som kör sitt eget race på ett kompromisslöst sätt men i praktiken blir att man bortprioriterar kundernas faktiska behov och önskemål.
Ja, det är absolut inga hårda ord eller kritik från min sida mot någon här i tråden (mot Sinn däremot...
) och jag tycker bara att det är kul att diskutera och argumentera. Det kanske låter som att jag toksågar Sinn men så är inte fallet och jag är jättenöjd med min nya U50, här på nato så som den är avsedd att bäras.