• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

perhog

Audemars
2-Faktor
Uppskattar att alla fått rätt tid och datum där i lådan. Det är kärlek ❤️
Det är en trevlig syssla att dra upp och ställa in lite då och då. :)


En sådan låda förpliktigar. Måste väl ha 6 st Sinn för att den inte ska halta. Därutöver allt i multiplar om 6 såklart så att även nästa låda blir balanserad

Ja nu är det bara en till som behövs så det känns inte så jobbigt. Värre blir det när låda två dyker upp och det behövs sex nya :oops:
 

Skägglurk

Panerai
2-Faktor
Rätt skönt ändå att det är slutet på månaden och kontot säger nej.
Har ingen aning om det är bra pris eller om det är något knas med annonsen (exakt samma annons fanns på KS förut men tillbakadragen) men snygg är den. 🙂
 
Senast ändrad:
Den ska vara på länk.
IMG_20210319_143327.jpg
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Sugen på en f-länk till min 556 är den bra eller anus?
0E5470D6-5F70-40A7-907F-5A38B5F47F61.jpeg
Finelänken formar sig sådär härligt bra, den har rätt korta länkbitar som är fria sinsemellan. Påminner väl om känslan hos ett jubilee. Inte rasslig. Men bjuder inte skitbra justermöjligheter. Dock finns det halvlänkar, så det ska gå att hitta en vettig fit. Butterflylås gör den väl kanske en aning risky i sådana där bilder. Fast det är dubbla knappar så det ska ju mycket till innan den öppnar sig.

Den är bra, men frågan är om inte den du har gör sig bättre på den klockan.

Men... den gör sig bra på 104:an 😉

20210303_133057.jpg
 

MrGranberg

Panerai
2-Faktor
Finelänken formar sig sådär härligt bra, den har rätt korta länkbitar som är fria sinsemellan. Påminner väl om känslan hos ett jubilee. Inte rasslig. Men bjuder inte skitbra justermöjligheter. Dock finns det halvlänkar, så det ska gå att hitta en vettig fit. Butterflylås gör den väl kanske en aning risky i sådana där bilder. Fast det är dubbla knappar så det ska ju mycket till innan den öppnar sig.

Den är bra, men frågan är om inte den du har gör sig bättre på den klockan.

Men... den gör sig bra på 104:an 😉

20210303_133057.jpg
Jag får ta mig en liten funderare på om det blir en f-länk eller inte🙂 Är lite rastlös med bara en klocka nu under Mars
 

MrSandin

Omega
Et litet besök hos @ERIKSON URHANDEL idag. Många frestelser finns det där. Dom har fått in SINN.s klocklåda så en sådan fick följa med hem.
Kan varmt rekommendera den lådan, otroligt välgjord och klockorna verkar stormtrivas. :)


IMG_0146.JPG
Önskar och hoppas att lådan även kommer i en version med plats för tre klockor. Klockor ska användas så jag begränsar mig själv till tre stycken!
 
Topp