Nja det stämmer inte.. När dom släppte den gröna 103:an fans den hos erikson samma dag som dom släppte denDe lär väl inte ha några klockor inne på lager förrän om en/ett par månader efter släpp oavsett. Så har det ju varit hittills.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja det stämmer inte.. När dom släppte den gröna 103:an fans den hos erikson samma dag som dom släppte denDe lär väl inte ha några klockor inne på lager förrän om en/ett par månader efter släpp oavsett. Så har det ju varit hittills.
Jag har sett dom..... I Eriksons skyltApropå det,105:an har inte varit någon storsäljare på detta forumet än. Har ni sett någon?
Eller så kanske det för en gång skull inte är något limiterat så det kvittar om ADs är stängda.Dom kanske insåg att 1 April inte ar någon bra dag så då valde dom den 2:a av bara farten
Ahaa, så pass!Nja det stämmer inte.. När dom släppte den gröna 103:an fans den hos erikson samma dag som dom släppte den
De har inte gått så bra vad jag förstått det somApropå det,105:an har inte varit någon storsäljare på detta forumet än. Har ni sett någon?
Säkert något som är super limiterat och endast avsett för den tyska marknaden. Tex en 103 med silvertavla och med småtavlorna i svar med placering 3 6 9Eller så kanske det för en gång skull inte är något limiterat så det kvittar om ADs är stängda.
Helt ärligt så tror jag inte ens på ovanstående själv...så klart nått är superlimiterat.
Hej!Hej alla i Klocksnacks trevligaste tråd. Har följt tråden ett bra tag utan att äga någon Sinn. Men bevisligen fyller jag jämt senare i år. Har snöat in på en 903:a, troligtvis en 903 st B E på blått eller brunt läder. Ni som äger eller har ägt en får gärna komma med plus och minus. Tack på förhand.
903:an är en grymt snygg klocka. Ett kanon bra val av dig. Den skulle göra sig fint på ett blått alligator band från ABP. Har ingen själv men är sugen på en äldre modell med manuellt verk.Hej alla i Klocksnacks trevligaste tråd. Har följt tråden ett bra tag utan att äga någon Sinn. Men bevisligen fyller jag jämt senare i år. Har snöat in på en 903:a, troligtvis en 903 st B E på blått eller brunt läder. Ni som äger eller har ägt en får gärna komma med plus och minus. Tack på förhand.
Det här är en förrädisk tråd som bara framkallar nya habegär. Lyckligtvis klarade jag mig den här gången eftersom jag har en nästan lika danFasen också, efter att sökt runt lite blev jag också sugen på en 903
Behövs efter denna månad!Är det någon fler än jag som reagerat på att det är Långfredag den 2 april. Då har väl inga affärer öppet. Kanske @ERIKSON URHANDEL har jour öppet för hugade Sinn spekulanter
På tal om Nogar, någon som har koll på honom?? Han var ju rätt sjuk vill jag minnas.Hej!
Tror tyvärr inte vi har så många 903r i tråden (än?). @Clark Kent har en vintage som är superfin vet jag. Sedan var det en medlem, Norgar, som tyvärr inte är med längre som tog riktigt fina bilder på sin 903, tror det iaf var en B.
Men sök på 903 i tråden så hittar du några fina bilder
Jo det är äckligt bra pris!Ligger en begagnad 556A hos Erikson såg jag nu för övrigt. Är inte det ett rätt bra pris dessutom?
Saknar min nuU50 i vårsolen
Ha! En ISL till! Jag verkar ha lyckats hamna i det stimmet!Rätt ok på F-länken. Ska bli kul att testa den om en dryg vecka....
Nämen grattis, så klart du ska hålla dig till ISL - årsmodell?Ha! En ISL till! Jag verkar ha lyckats hamna i det stimmet!
Ha! En ISL till! Jag verkar ha lyckats hamna i det stimmet!
ISL ?Nämen grattis, så klart du dska hålla dig till ISL - årsmodell?
Minns inte, 11? Törs fasen inte ta ut den igen, vips så sitter den på armen.....Nämen grattis, så klart du ska hålla dig till ISL - årsmodell?
WOW 6 st Kul med många boxar. Kanske dax för tråden "visa dina klockboxar"Ser rätt ok ut i lådan. .