• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

perhog

Audemars
2-Faktor
Eller så kanske det för en gång skull inte är något limiterat så det kvittar om ADs är stängda.

Helt ärligt så tror jag inte ens på ovanstående själv...så klart nått är superlimiterat. :rolleyes:
Säkert något som är super limiterat och endast avsett för den tyska marknaden. Tex en 103 med silvertavla och med småtavlorna i svar med placering 3 6 9
 

Hammer

Omega
Hej alla i Klocksnacks trevligaste tråd. Har följt tråden ett bra tag utan att äga någon Sinn. Men bevisligen fyller jag jämt senare i år. Har snöat in på en 903:a, troligtvis en 903 st B E på blått eller brunt läder. Ni som äger eller har ägt en får gärna komma med plus och minus. Tack på förhand.
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Hej alla i Klocksnacks trevligaste tråd. Har följt tråden ett bra tag utan att äga någon Sinn. Men bevisligen fyller jag jämt senare i år. Har snöat in på en 903:a, troligtvis en 903 st B E på blått eller brunt läder. Ni som äger eller har ägt en får gärna komma med plus och minus. Tack på förhand.
Hej!
Tror tyvärr inte vi har så många 903:eek:r i tråden (än?). @Clark Kent har en vintage som är superfin vet jag. Sedan var det en medlem, Norgar, som tyvärr inte är med längre som tog riktigt fina bilder på sin 903, tror det iaf var en B.
Men sök på 903 i tråden så hittar du några fina bilder
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Hej alla i Klocksnacks trevligaste tråd. Har följt tråden ett bra tag utan att äga någon Sinn. Men bevisligen fyller jag jämt senare i år. Har snöat in på en 903:a, troligtvis en 903 st B E på blått eller brunt läder. Ni som äger eller har ägt en får gärna komma med plus och minus. Tack på förhand.
903:an är en grymt snygg klocka. Ett kanon bra val av dig. Den skulle göra sig fint på ett blått alligator band från ABP. Har ingen själv men är sugen på en äldre modell med manuellt verk.
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Hej!
Tror tyvärr inte vi har så många 903:eek:r i tråden (än?). @Clark Kent har en vintage som är superfin vet jag. Sedan var det en medlem, Norgar, som tyvärr inte är med längre som tog riktigt fina bilder på sin 903, tror det iaf var en B.
Men sök på 903 i tråden så hittar du några fina bilder
På tal om Nogar, någon som har koll på honom?? Han var ju rätt sjuk vill jag minnas.
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
En sak slår mig nu på morgonen, efter att ha gjort hittills 23 dagar med en klocka, inge bekymmer alls, har jag oxå tittat på en väldig massa bilder på andra väldigt vackra ur! Ett par väcker visst ha-begär men de flesta går mig rakt förbi, jag är väldigt glad i Sinn! Tycker att pris/prestanda är oerhört bra! Två alternativ som jag faktiskt skulle kunna vänstra med är en IWC och Guinand. Dom har samma fina rena design!

Vad vill jag ha sagt med detta då?? :) Jo, att jag är grymt glad att jag har hittat "rätt" märke för mig! Ett par av mina kamrater tycker att jag är enkelspårig och tråkig. Må så vara men jag är nöjd i min bubbla! Sen ÄR detta den bästa tråd jag hänger i på något forum! Mc, Bil, Whisky, mm, ni är bara bäst!

Så, nog nu, liten dos kärlek till Sinn och alla som hänger här! Ha en underbar dag!!
 
Dags för 9-fika snart. Tur Att tysken säger till mig när det är dags
IMG_20210323_084820.jpg
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
ISL, jag har letat efter mer info kring den rotorgravyren utan att hitta något, så nu drog jag en fråga till SInn, dom brukar vara väldigt hjälpsamma. :)
 
Topp