Kvällspromenad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klokt beslut!
Länken fick sitta kvar efter mycket tänkande under helgen
En jämförelsebild på två spännen. Jag tror det framgår vilken som är tegimenterad..Är det stor nyanskillnad med att köra tegimenterad länk och boett jämfört med vanlig?
försökt hitta jämförelsebilder på u50 men gått bet.
Finns bilder här; https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/post-3566016Är det stor nyanskillnad med att köra tegimenterad länk och boett jämfört med vanlig?
Min 857UTC är tegimenterad med otegimenterad länk.Är det stor nyanskillnad med att köra tegimenterad länk och boett jämfört med vanlig?
Min 556a på F-länk borde dyka upp i veckan, sen ska de bara bli 1/4 så jag kan testa den oxå.....Sinns originalläder som jag först köpte 556an på. Inte använt det på evigheter. Fortfarande rätt stelt faktiskt...
Jag längtar efter min 856. Sitter där ensam med ett splonkans bund.Löjligt bekväm klocka och band.
Kör en OWGFAIL vettja!Jag längtar efter min 856. Sitter där ensam med ett splonkans bund.
Tack så mycket! Du gjorde livet lite lättareför mig.
Är det någon fler än jag som reagerat på att det är Långfredag den 2 april. Då har väl inga affärer öppet. Kanske @ERIKSON URHANDEL har jour öppet för hugade Sinn spekulanter
Here we go again
Observant @perhog. Kom mha lite googlande fram till att långfredag även är helgdag i Tyskland. Lite udda tidpunkt får man sägaÄr det någon fler än jag som reagerat på att det är Långfredag den 2 april. Då har väl inga affärer öppet. Kanske @ERIKSON URHANDEL har jour öppet för hugade Sinn spekulanter
Dom kanske insåg att 1 April inte ar någon bra dag så då valde dom den 2:a av bara fartenObservant @perhog. Kom mha lite googlande fram till att långfredag även är helgdag i Tyskland. Lite udda tidpunkt får man säga
De lär väl inte ha några klockor inne på lager förrän om en/ett par månader efter släpp oavsett. Så har det ju varit hittills.Är det någon fler än jag som reagerat på att det är Långfredag den 2 april. Då har väl inga affärer öppet. Kanske @ERIKSON URHANDEL har jour öppet för hugade Sinn spekulanter
Eller att någon pandemirestriktion upphör då.Dom kanske insåg att 1 April inte ar någon bra dag så då valde dom den 2:a av bara farten
Apropå det,105:an har inte varit någon storsäljare på detta forumet än. Har ni sett någon?De lär väl inte ha några klockor inne på lager förrän om en/ett par månader efter släpp oavsett. Så har det ju varit hittills.